Dalmacija Split

'KO JE TU LUD?

Opet prekopavaju Vukovarsku, a tek prije nekoliko dana su je asfaltirali!? Problem je, kažu, oko kabela za struju...

'KO JE TU LUD?

Prizor bagera u Vukovarskoj ulici, postavljenih na novom asfaltu i ponovno kopanje te prometnice netom nakon što je završila njezina rekonstrukcija, sigurno je za posljedicu imao makar jednu psovku “sebi u bradu” vozača koji su prolazili tim dijelom grada.

Sigurno su pomislili – pa jesu li ovi iz Grada ludi? Opet prekopavaju cestu, a prije nekoliko dana su je asfaltirali? Na svu sreću, istina je ipak drukčija – došlo je, kako doznajemo do iznenadnog, nepredviđenog kvara na kabelu od struje zbog čega se opet moralo raskopavati prometnicu, doduše ne na dijelu novog asfalta, nego malo niže.

Preznojio se i Damir Ordulj, pročelnik za komunalu, kada smo pitali Grad što se sad opet kopa u Vukovarskoj, tim više što je, kako nam je kazao, prije same sanacije ceste bio sastanak sa svim tvrtkama koje u ulici imaju postavljene instalacije, na kojem nitko nije spominjao nikakve dodatne radove.

Zbog svega navedenog, prometovanje prvim kilometrima Vukovarske ulice bilo je otežano proteklih dana, koliko su trajali radovi na sanaciji oštećenog kabela, koje su izvodili djelatnici tvrtke “Križanović”, HEP-ova koncesionara.

E sad, može li se kvar kabela, koji je uzrokovao kratkotrajni nestanak struje u okolnim kućanstvima, dovesti u vezu s netom završenim radovima, teško je ustvrditi i uprijeti prstom u izvođača radova – tvrtku “Cestar”, ali je nedvojbeno da se kvar na kabelu dogodio u neposrednoj blizini obuhvata radova nedavne rekonstrukcije ove prometnice i samo par dana nakon njihova završetka.

Krivo ime projekta

Međutim, postoji još jedna stvar koju su vozači sigurno uočili, a odnosi se na sam obuhvat radova na Vukovarskoj.

Iako se od početka govorilo o “projektu rekonstrukcije kolnika, pločnika i oborinske odvodnje na potezu od raskrižja Vukovarske s Tolstojevom do raskrižja s Ulicom slobode”, u stvarnosti su zapravo izvedeni radovi od Držićeve do Kvaternikove ulice.

Međutim, Ordulj nam pojašnjava kako je sve ono što je obuhvaćeno projektom i izvedeno na terenu te da građani Splita nisu ostali uskraćeni ni za milimetar novog asfalta. Ostalo je nespretno navedeno ime projekta, koje sugerira da se radi o većem obuhvatu.

Ne samo da se ispoštovao projekt, već su se izveli i dodatni radovi na sanaciji nogostupa, koji su se protegli do raskrižja s Goričkom, što je riješeno aneksom prvotnog ugovora s “Cestarom”, koji je iznosio oko 900 tisuća kuna s PDV-om.

Naslovnica Split