Dalmacija Split

uradi sam

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Kada krene sezona, imati broj ovakvog čovjeka ravno je zgoditku na lutriji. Njihovi brojevi se ne dijele tako lako...

 uradi sam

Biti iznajmljivač i razumjeti se npr. u montažu namještaja, bojanje zidova, promjenu žarulja u nekim modernih plafonjerama gdje se to bez odvijača ne može, montažu WC daske, promjenu perlatora, ako vam je postupak čišćenja klime u "malom prstu", sadnja biljaka vam "ide od ruke".... već ste u velikom dobitku.

Kako bi ono rekli u reklami? Neprocjenjivo! Jer kada počne sezona (ali i par mjeseci prije), naći majstora za neke poslove je već odavno postalo "nemoguća misija".

Ako i nađete, veliki broj njih će posao "razvlačiti" danima, tjednima... tako da će vas to koštati puno živaca, a možda ćete morati "preboljeti" i financijski gubitak jer ćete biti prisiljeni otkazati neku rezervaciju.

Dnevnik splitske iznajmljivačice: Ovo je najvažnija stvar kod oglašavanja smještaja, ali treba imati na umu da postoje i 'crne liste' gostiju koji prevarom dolaze do povrata novca

Imati broj sigurnog majstora koji će vam "dotrčati" u trenutku nastanka problema je kao dobiti zgoditak na lutriji - doslovno. Provjereni vodoinstalateri, električari, pituri, serviseri klima... njihovi brojevi se ne dijele tako lako... Mnogi nemaju facebook profile i ostala čudesa jer imaju toliko posla da "ne dižu glavu".

Ali zato ovih koji se u sve razumiju, a uglavnom se u biti u ništa ne razumiju - ima popriličan broj, pa često čitamo oštećene stranke koje upozoravaju da se "s tim i s tim majstorom" ne kreće u nikakav dogovor jer će se ostati "kratkih rukava".

Sad bi svi iznajmljivali, ali malo tko je sposoban uzeti digitron u ruke. Kako inače objasniti cijene od 30 eura po noćenju, pa znaju li ti ljudi što rade?

Dobrog majstora doslovno treba "paziti i maziti" i cijeniti njihov rad. A u današnje vrijeme često ljudi cijene samo svoj posao, dok za sve druge stvari najčešće možemo čuti "ma to ti je dvi ure posla, lako ti je to" iako taj posao nikada nisu radili i nemaju pojma o njemu.

Slično je i kod iznajmljivanja: veliki broj onih koji nisu iznajmljivači nemaju pojma što sve treba raditi da bi bio uspješan iznajmljivač.

Jer gosti "ne padaju s neba", dobre recenzije gosti ne pišu onako reda radi da bi nešto napisali, a i svih zakona se treba pridržavati te sve po propisu raditi: pisati račune, plaćati sve dadžbine na vrijeme, paušale, boravišne pristojbe, PDV-e ako se posluje s europskim portalima ili oglašivačima, ići kod knjigovođa ako ste odabrali taj način rada...

Naslovnica Split