Dalmacija Split

gradsko oko

Splićani će upozorovati na komunalne probleme i putem aplikacije: doznajte kako će funkcionirati komunikacija s redarima, anonimne prijave neće biti moguće

gradsko oko

Gradska uprava od ponedjeljka počinje s upotrebom nove aplikacije Gradsko oko putem koje će građani moći prijavljivati komunalne probleme. Aplikacija je danas predstavljena u Banovini prilikom koje je gradonačelnik Andro Krstulović Opara rekao kako se radi o iskoraku u cilju bolje efikasnosti rješavanja ove vrste problema.

Aplikacija se za pametne telefone može skinuti preko platformi za Android i Iphone. Građani koji prijave problem dobit će odgovor u roku od sedam dana od upita. To ne znači da će problem biti riješen u tom roku već će se utvrditi nadležnost službi zaduženih za rješavanje ako to nije Grad Split.

Za aplikaciju će biti zadužena dva komunalna redara koji će zaprimati i obrađivati prijave, a svaki prijavitelj će o statusu svog upita biti obaviješteni preko poruka. Nužna je registracija svakog građanina, dakle nema anonimnih prijava.

Aplikaciju je razvila riječka tvrtka Ri-Ing net koju je Grad za dvije godine platio 120.000 kuna. Marko Andrić iz te tvrtke je kazao kako 60 lokalnih samouprava koriste neka od njihovih rješenja, a njih 30-ak Gradsko oko.

Građani će osim aplikacije probleme moći prijaviti i putem web stranice www.split.oko.hr ili preko maila [email protected]

Naslovnica Split