StoryEditorOCM
Splitreklama koja to nije

Budi drugačiji i zauzmi više prostora: svima se žuri, a ti pokaži kako se parkira u tvojoj autoškoli

Piše R. R.
1. veljače 2018. - 18:21

Kažu da je najbolja reklama ona koja je primijećena. Pa sada kako ne primijetiti ovaj prekrasni Mercedes parkiran u krugu splitskog KBC-a koji je protivno logici uparkirao i stao u red sa suprotne strane. Dogodilo se, zbog čega biti kao i svi ostali, budi različit.

Možemo nagađati da je korniž splitski prilikom ovakvog ulaska bio niži, pa se "priko skale" lakše moglo parkirati. Ma jasno da je žurba, ipak u bolnicu si stigao, mjesta je malo pa onda bolje biti obrnut i zauzeti koliko ti zatreba. Nekome se isto može žuriti, ali eto, nije imao sreće. Baš tako.

Nego da se vratimo na ono s reklamom i biti primijećen. Nećemo i mi reklamirati, ali netko tko na skupocjenom automobilu ima reklamu autoškole morao bi, ma ako ne ništa drugo, znati parkirati. Ovaj potez mu baš i nije prav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 12:30