"Spalatum Expo" - Festival destinacije
2016., petodnevna je manifestacija koja je otpočela jučer, na Uskršnji
ponedjeljak i označila start turističke predsezone. Riječ je, inače, o
projektu agencije "Spalatum DMC", organiziranom prvi put lani, u okviru
Sudamje, koji objednjuje različite segmente turističke ponude, pa se u
okviru Festivala destinacije održava i Sajam suvenira koji je
natjecateljskog karaktera.
- Na Rivi, koja je centralno mjesto održavanja manifestacije, predstavit
će se proizvođači suvenira iz cijele Hrvatske koji će sudjelovati u
izboru najoriginalnijeg proizvoda u više kategorija - umjetničkom,
uporabnom, prehrambenom i etno suveniru. Još smo lani shvatili koliko je
važno "gurati" izradu autentičnih suvenira jer su naše suvenirnice, na
žalost, preplavljene kineskim proizvodima. Vjerujte mi da i sami stranci
znaju vrednovati pravu stvar. Ove godine u natjecanju ćemo imati,
primjerice, sisačku autentičnu šipku "Moslovačku ružicu", već poznate
suvenire od maslinovog drva koje izrađuje Mirjana Kukrić iz Pirovca,
cvijeće prešano u smoli podstranjskog obrta "Fjoret"... U žiriju za
izbor suvenira sjedit će predstavnici turističkih zajednica - kaže
Marija Stančin Mijanić, voditeljica projekata u agenciji "Spalatum DMC",
koja je jučer na Rivi bila domaćica prvim izlagačima koji su
pristizali, a očekuje ih se oko šezdeset. Osim proizvođača
tradicionalnih proizvoda među njima su i brojna obiteljska
poljoprivredna gospodarstva.
- Na Festivalu nam se predstavljaju turističke zajednice Kaštela, Solin,
Sinj, Dugopolje, Vela Luka, Klis, a gostuje nam i Nacionalni park Krka,
te Muzej alke. Ono na što ove godine želimo staviti akcent jest
bogatstvo turističke ponude šireg područja Splita kojeg uglavnom nema u
brošurama, tako da ćemo u narednih pet dana posjetiteljima predstaviti
resurse Žrnovnice i Poljičke republike, uglavnom kroz gastronomiju, ali i
običaje. "Spalatum Expo" - Festival destinacije 2016., petodnevna je manifestacija koja je otpočela na Uskršnji ponedjeljak i označila start turističke predsezone. Riječ je, inače, o projektu agencije "Spalatum DMC", organiziranom prvi put lani, u okviru Sudamje, koji objednjuje različite segmente turističke ponude, pa se u okviru Festivala destinacije održava i Sajam suvenira koji je natjecateljskog karaktera.
- Na Rivi, koja je centralno mjesto održavanja manifestacije, predstavit će se proizvođači suvenira iz cijele Hrvatske koji će sudjelovati u izboru najoriginalnijeg proizvoda u više kategorija - umjetničkom, uporabnom, prehrambenom i etno suveniru. Još smo lani shvatili koliko je važno "gurati" izradu autentičnih suvenira jer su naše suvenirnice, na žalost, preplavljene kineskim proizvodima. Vjerujte mi da i sami stranci znaju vrednovati pravu stvar.
Ove godine u natjecanju ćemo imati, primjerice, sisačku autentičnu šipku "Moslovačku ružicu", već poznate suvenire od maslinovog drva koje izrađuje Mirjana Kukrić iz Pirovca, cvijeće prešano u smoli podstranjskog obrta "Fjoret"... U žiriju za izbor suvenira sjedit će predstavnici turističkih zajednica - kaže Marija Stančin Mijanić, voditeljica projekata u agenciji "Spalatum DMC", koja je danas na Rivi bila domaćica prvim izlagačima koji su pristizali, a očekuje ih se oko šezdeset. Osim proizvođača tradicionalnih proizvoda među njima su i brojna obiteljska poljoprivredna gospodarstva.
- Na Festivalu nam se predstavljaju turističke zajednice Kaštela, Solin, Sinj, Dugopolje, Vela Luka, Klis, a gostuje nam i Nacionalni park Krka, te Muzej alke. Ono na što ove godine želimo staviti akcent jest bogatstvo turističke ponude šireg područja Splita kojeg uglavnom nema u brošurama, tako da ćemo u narednih pet dana posjetiteljima predstaviti resurse Žrnovnice i Poljičke republike, uglavnom kroz gastronomiju, ali i običaje.
StoryEditorOCM
Dalmacijasajam na rivi
Spalatum Expo označio početak turističke predsezone
28. ožujka 2016. - 16:50
spalatum_expo7-280316
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?