Vrijeme je za nove korake i izazove! Hrvatski turizam trebao bi se ambicioznije predstavljati na tržištima BRICS-a (Brazil, Rusija, Indija, Kina i Južnoafrička Republika), kao i u američkim, ali i arapskim i dalekoistočnim azijskim zemljama, umjesto da se isključivo fokusira na privlačenje gostiju susjednih zemalja, koji uglavnom pripadaju srednjoj i nižoj klasi.
Trebali bi privući goste bogate srednje klase koji odsjedaju u visoko kategoriziranim hotelima (isključivo četiri i pet zvjezdica) ili u sličnom privatnom, a dnevno troše 99 eura, što je znatno više od trenutačne prosječne potrošnje od 66 eura - istaknula je Katarina Miličević iz Instituta za turizam na konferenciji “Nova tržišta” koja je u četvrtak (jučer) održana u hotelu “Atrium”.
...
Trebali bi privući goste bogate srednje klase koji odsjedaju u visoko kategoriziranim hotelima (isključivo četiri i pet zvjezdica) ili u sličnom privatnom, a dnevno troše 99 eura, što je znatno više od trenutačne prosječne potrošnje od 66 eura - istaknula je Katarina Miličević iz Instituta za turizam na konferenciji “Nova tržišta” koja je u četvrtak (jučer) održana u hotelu “Atrium”.