StoryEditorOCM

Miličević: Trebamo biti ambiciozniji na tržištu Brazila, Rusije...

Piše PSD.
12. ožujka 2015. - 16:55
Vrijeme je za nove korake i izazove! Hrvatski turizam trebao bi se ambicioznije predstavljati na tržištima BRICS-a (Brazil, Rusija, Indija, Kina i Južnoafrička Republika) kao i u američkim, ali i arapskim i dalekoistočnim azijskim zemljama, umjesto da se isključivo fokusira na privlačenje gostiju susjednih zemalja, koji uglavnom pripadaju srednjoj i nižoj klasi.

Trebali bi dakle privući goste bogate srednje klase koji odsjedaju u visoko kategoriziranim hotelima (isključivo četiri i pet zvjezdica) ili privatnom visokokategoriziranom smještaju, a dnevno troše 99 eura, što je znatno više od trenutne prosječne potrošnje od 66 eura - istaknula je na konferenciji "Nova tržišta" koja se u četvrtak ujutro održala u hotelu Atrium, Katarina Miličević iz Instituta za turizam....
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 19:56