U jučerašnjoj čistki “glavom su platila” dva štekata, jedan u Kaštel Štafiliću, cafe bar “Dišpet”, i onaj u Novom kojim se koristio ugostiteljski objekt “Stella di mare”. Pilali su komunalci željezne konstrukcije, skidali instalacije i trstike kojima su objekti bili natkriveni. Vlasnici objekata, tvrdi nam Jozo Škaro, na vrijeme su bili upozoreni, no oglušili su se, a čak nisu ni podnijeli zahtjeve za korištenje sporni h javnih površina.
‘Više nema milosti’
- Više nema milosti. Svi ovi kojima se objekti uklanjaju još u trećemu mjesecu bili su upozoreni da podnesu zahtjev za dozvolu kako bi mogli koristiti javnu površinu, no oni to nisu napravili. Obilaskom terena dobili su rješenja o uklanjanju, ali isto tako i rješenja o izvršenju uklanjanja.Na temelju tih rješenja zaposlenici Vlastitog pogona, Komunalno redarstvo i policija krenuli su u akciju uklanjanja, a imovina koja je uklonjena vlasnicima bit će vraćena tek onda kada plate troškove uklanjanja. Ako to ne naprave, imovina ide na prodaju kako bi se troškovi namirili - kazao nam je Škaro, potvđujući kako se akcija s uklanjanjem štekata nastavlja i dalje.
- Pored uklanjanja, Gradsko komunalno redarstvo u popodnevnim i večernjim satima organizirat će i akcije nadzora kako bi se utvrdilo koriste li ugostitelji veći broj kvadrata od onih koje plaćaju gradu. Imamo i takvih slučajeva, a ako ih otkrijemo, svi će biti sankcionirani - veli Škaro.
’Krivi smo, ali zašto ne ruše birtije, šupe...’
Supruga vlasnika ugostiteljskog objekta “Stela di mare”, kojemu je uklonjen štekat, Jadranka Dobrić, priznaje kako su krivi jer nisu radili po propisima.- Mi smo uzeli papire za dobivanje koncesije i zatražit ćemo je, ali valjda prema svima treba biti jednak - veli Jadranka Dobrić.
U Gradu nam navode kako nije cilj kažnjavati ugostitelje te kako im se toleriraju plaćanja koncesija po nekoliko mjeseci. Dodaju kako to nije slučaj za one koji ne plaćaju godinama, jer bi se onda i svi ostali mogli ugledati na njih.
Kako doznajemo, vlasnicima uklonjenih objekata za uklanjanje, odvoz i smještaj inventara bit će isporučeni računi između 5000 i 10.000 kuna.