Dalmacija Dubrovnik

TZ GRADA DUBROVNIKA

Destinacija za sva godišnja doba

TZ GRADA DUBROVNIKA

Dubrovnik i ove godine ostvaruje rekordne turističke rezultate, a posebna vrijednost ukupnih ostvarenja je u povećanom turističkom prometu u mjesecima izvan glavne sezoneZahvaljujući određenim povlasticama za rad zimi, u gradu je otvoreno više restorana nego prijašnjih godina, što sve skupa čini dobru osnovu za produženje sezone i u ovim zimskim razdobljima

U svom inflight magazinu British Airways preporuča samo četiri top destinacije za Božićne i Novogodišnje blagdane, među kojima Dubrovnik i Dubrovački zimski festival – pojašnjava Romana Vlašić, direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika.

Dubrovnik je i ove godine rušio turističke rekorde, a sezona je sve duža i duža. Sa kojih tržišta nam stižu ‘zimski’ gosti i ima li prostora za povećanje broja turista u tom periodu? - Dubrovnik i ove godine ostvaruje rekordne turističke rezultate, a posebna vrijednost ukupnih ostvarenja je u povećanom turističkom prometu u mjesecima izvan glavne sezone. Sukladno sloganu Dubrovnik – grad za sva godišnja doba, naše promotivne aktivnosti su usmjerene na cjelogodišnja tržišta i promociju Dubrovnika u zimskom razdoblju s naglaskom na Dubrovački zimski festival koji svojim kvalitetnim programskim sadržajima dodatno motivira posjetitelje na dolazak u Dubrovnik. Kako je Dubrovnik izrazito avio destinacija, u ljetnom redu letenja povezan direktnim letovima s više od šezdeset zračnih luka, naš je izazov bio osigurati bolju povezanost i u zimskom redu letenja. Zahvaljujući zajedničkim naporima svih uključenih, od zračne luke, Grada Dubrovnika i TZ grada Dubrovnika, ove smo zime povezani s čak sedam emitivnih tržišta, a istovremeno i jakih „hubova“ za daleka tržišta s kojih nam zimi dolaze i najčešći gosti.

Kao i ljeti, i zimi turisti očekuju atraktivne sadržaje. Koliko je, sada već tradicionalan Zimski festival prepoznat i koliko posjetitelja izvan Dubrovnika privlači? - Sukladno poboljšanoj dostupnosti, u tijeku su promotivne kampanje s British Airwaysom, Iberiom i Turkish Airlinesom. Tako primjerice u svom inflight magazinu British Airways preporuča samo četiri top destinacije za Božićne i Novogodišnje blagdane, među kojima Dubrovnik i Dubrovački zimski festival. Kada govorimo o samom promotivnom učinku programa Dubrovačkog zimskog festivala, tradicionalno su tijekom blagdana najviše zastupljeni domaći gosti, kao i gosti iz šire regije koji koriste i druge oblike prijevoza. Produženje turističke sezone je zasigurno naš zajednički cilj, ustrajnim radom u samoj destinaciji i osiguranjem potrebne turističke infrastrukture, kao i optimalne smještajne i ugostiteljske ponude te koordinacijom Gradske uprave, možemo reći da su rezultati i u tom smislu vidljivi. Tako je u Dubrovniku otvoren dovoljan broj hotela uz mogućnost otvaranja dodatnih kapaciteta u slučaju veće potražnje, kao i veliki broj kapaciteta u privatnom smještaju. Zahvaljujući određenim povlasticama za rad zimi, u gradu je otvoreno više restorana nego prijašnjih godina, što sve skupa čini dobru osnovu za produženje sezone i u ovim zimskim razdobljima. 

Najveći posao turistički djelatnici obavljaju upravo sada pripremajući se za iduću sezonu. Na čemu se trenutno radi? - U sljedećoj 2019. godini očekujemo daljnji rast turističkog prometa baziran na povećanju dolazaka i noćenja u pred i posezoni kao i tijekom zime. Naglasak je svakako na promociji na cjelogodišnjim dalekim tržištima koja pokazuju dobar odaziv, posebno SAD, Kanada i Australija te Japan, Koreja i Kina. Tržište SAD-a je strateški izuzetno važno tržište na kojem smo marketinški značajno prisutni uz konkretne rezultate, po turističkom prometu u Dubrovniku na drugom mjestu, odmah iz Velike Britanije. Vjerujem da će najavljena sezonska direktna linija American Airlinesa prema Dubrovniku uskoro postati i cjelogodišnja i da će otvoriti i nove linije u budućim razdobljima. 2019. godina je i Hrvatsko – Kineska godina kulture i turizma, u tom smislu ćemo se uključiti u projekte Ministarstva turizma i HTZ-a kako bismo uspostavili bolju suradnju s kineskim tržištem. U cilju osiguranja kvalitetnog boravka naših gostiju, kako stacionarnih tako i jednodnevnih posjetitelja s cruisera, Grad Dubrovnik, u suradnji sa svim gradskim službama i TZ grada Dubrovnika, je pokrenuo projekt „Respect the City“ kojim se želi osigurati održivi razvoj turizma. Prve mjere koje su poduzete ove godine su već pokazale pozitivne pomake što je doprinijelo promjeni percepcije prenapučenosti u stranim medijima. Implementacija projekta je u tijeku sa kratkoročnim i dugoročnim mjerama koje garantiraju daljnji održivi razvoj Dubrovnika kao turističkog središta.

Naslovnica Dubrovnik