Dalmacija Dubrovnik

premijer ivo sanader otvorio radove kod osojnika

Autocesta i pelješki most nemaju prepreke

premijer ivo sanader otvorio radove kod osojnika

Premijer je naglasio da Vlada u vrijeme recesije neće zaustavljati infrastrukturne projekte, kako bi to neki željeli, nego će ih nastaviti, jer upravo su oni jamstvo za radna mjesta i sigurne plaće

Premijer je naglasio da Vlada u vrijeme recesije neće zaustavljati infrastrukturne projekte, kako bi to neki željeli, nego će ih nastaviti, jer upravo su oni jamstvo za radna mjesta i sigurne plaće

Admir Buljubašić / CROPIX
Premijer Ivo Sanader otvorio je u ponedjeljak radove na dionici Dubrovnik-Doli autoceste A1 Zagreb-Split-Dubrovnik na lokaciji budućeg čvora Dubrovnik kod mjesta Osojnika.

- Izgradnju ove autoceste dužni smo Dubrovniku, hrvatskoj, europskoj i svjetskoj perli, ali i prema braniteljima koji su ga branili. Cesta nije dar Vlade, nego vraćanje duga hrvatskom jugu koji je stoljećima bio u teritorijalnom diskontinuitetu i zato nema onoga tko će nas spriječiti da bismo je završili kao i onoga tko bi spriječio da izgradimo pelješki most - kazao je premijer Sanader ističući kako se autocesta treba zvati Dubrovnik - Split - Zagreb.

Premijer je naglasio i da Vlada u vrijeme recesije neće zaustavljati infrastrukturne projekte, kako bi to neki željeli, nego će ih nastaviti, jer upravo su oni jamstvo za radna mjesta i sigurne plaće.

Poručujući Slovencima kako će RH ući u EU, a neće dati ni centimetar zemlje, premijer Sanader je rekao kako slovenska vlast vodi pogrešnu politiku, te pozvao slovenske turiste da i ove godine dođu ljetovati na hrvatski Jadran, gdje će biti kao i uvijek dragi gosti.

Gradilište kod Osojnika     Admir Buljubašić / CROPIX
Inače, ukupna ugovorena vrijednost radova iznosi 3 milijarde i 675 milijuna kuna bez PDV-a s rokom izgradnje trase i objekata od 30 mjeseci.

Dionica autoceste Doli-Dubrovnik, dužine 29,6 kilometara, dio je autoceste A1 Zagreb-Split-Dubrovnik. Na dionici je projektirano 30 objekata - 10 vijadukata, 3 nadvožnjaka, 8 podvožnjaka i 9 tunela, do kojih je najduži Crvena Greda od 2425 metara, 4 čvora, 4 cestarinska prolaza, 2 odmorišta (Mravinjac i Dubrovnik) i Centar za održavanje i kontrolu prometa Slano.

Dionica završava čvorom Dubrovnik, u kojem se odvaja brza cesta prema Dubrovniku, a trasa autoceste nastavlja prema Osojniku, odnosno granici RH i BiH. Dionica brze ceste Đonta Doli - čvor Doli, dužine 4,6 kilometra, projektirana je kao dvosmjerna, šesterotračna prometnica i spoj je brze Pelješke ceste koja dolazi preko budućeg pelješkog mosta s autocestom A1. Na dionici je projektirano 6 objekata (3 vijadukta, 2 podvožnjaka i 1 tunel), 1 cestarinski prolaz i 1 odmorište.

Odgovor Vlahušiću

Premijer Ivo Sanader i gradonačelnica Dubravka Šuica osvrnuli su se i na pismo koje je ovih dana u javnost pustio kandidat koalicije SDP-HNS-HSU-HSLS Andro Vlahušić, a u kojem iznosi sumnje da je otvaranje radova na autocesti tek predizborni potez. Sanader je takva pisma nazvao jeftinim stranačkim politikantstvom, a autora pozvao da im se pridruži na svečanosti otvaranja projekta. - Autorima pisma bih poručila da dobro otvore oči i pogledaju što je uradila Vlada s dr. Ivom Sanaderom na čelu - poručila je Šuica.

Naslovnica Dubrovnik