StoryEditorOCM
Hrvatskakamera me ljubi...

Ministar Maras svoju sliku voli, a za trošak ga zaboli

Piše PSD.
7. svibnja 2015. - 22:25
Teče, evo, deseti dan otkako smo Ministarstvu poduzetništva i obrta poslali relativno jednostavna pitanja – koliko košta aktualna kampanja “Zavrti ideju (kotačić)”, u kojoj se Gordan Maras, resorni ministar, samoreklamira, koliko su stajale prethodne, u kojima se bavio sličnom aktivnošću, te koliko je umjestan takav oblik samopromocije – a službenog odgovora nema.

Znate, vjerojatno, o čemu pišemo. Marasovo je ministarstvo odlučilo reklamirati mogućnost trošenja nepovratnih sredstava Europske unije, pa se u televizijskom spotu, nakon niza poduzetnika sa sretnim poslovnim iskustvima, pojavljuje i on te poziva na vrćenje ideje. Radijski spot nudi i kraću verziju sa spikerom i, naravno, nezaobilaznim ministrom.

Tajnik kabineta

Od potrage za odgovorima mogao bi se skroji...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 15:54