Od iduće školske 2016./2017. godine eksperimentalno u 60 škola, 48 osnovnih i 12 srednjih, starta nova škola: u nastavni proces uvode se novi kurikulumi i novi koncept obrazovanja.
Tako će svi prvašići iz tih škola Od iduće školske godine postati prva generacija učenika koji više neće dobivati brojčane ocjene, nego samo opisne.
Ta promjena, koju donosi cjelovita kurikularna reforma, do 2018./2019. godine bit će uvedena u sve škole, a predviđa se da brojčanog ocjenjivanja od te godine više nema ni u jednom prvom te drugom razredu osnovne, nego će se jedinice, petice i ostale ocjene početi bilježiti tek od trećeg razreda osnovne škole.
Roditelji i učenici u toj ranoj fazi obrazovanja o uspjehu djeteta saznavat iz učiteljske “dijagnostike” o razvoju djeteta.
N...
Tako će svi prvašići iz tih škola Od iduće školske godine postati prva generacija učenika koji više neće dobivati brojčane ocjene, nego samo opisne.
Ta promjena, koju donosi cjelovita kurikularna reforma, do 2018./2019. godine bit će uvedena u sve škole, a predviđa se da brojčanog ocjenjivanja od te godine više nema ni u jednom prvom te drugom razredu osnovne, nego će se jedinice, petice i ostale ocjene početi bilježiti tek od trećeg razreda osnovne škole.
Roditelji i učenici u toj ranoj fazi obrazovanja o uspjehu djeteta saznavat iz učiteljske “dijagnostike” o razvoju djeteta.
N...