StoryEditorOCM
Promo arhivdo 25. studenog

Međunarodni sajam namještaja u 'Spaladiumu'

Piše G.R.
22. studenog 2017. - 09:45
Sajam je namijenjen svima, od onih koji uređuju svoj dom, do onih koji se bave turizmom i hotelijerstvom

Međunarodni sajam namještaja, rasvjete i unutarnjeg uređenja “Adriatic design Expo” danas otvara svoja vrata u splitskoj Spaladium Areni.

Kroz iduća tri dana, do 25. studenog, izlagači će na 12 tisuća kvadrata izložbenog prostora predstaviti cjelokupan spektar proizvoda i usluga: unutarnje uređenje, vanjsko uređenje, hotelski namještaj, opremanje apartmanskih objekata, wellness & spa, uredski namještaj, namještaj za stanovanje, kuhinje, blagovaonice, spavaće sobe, parketi, keramika, podovi, zidne obloge, tekstil, rasvjeta, dekoracija, vrtni namještaj, betonska galanterija...

Tako će se na 190 izloženih prostora okupiti više od 540 tvrtki izlagača iz 12 europskih zemalja, a na sajmu će svoje proizvode izlagati najpoznatija imena iz područja “product” dizajna, unutarnjeg uređenja i arhitekture.

- Sajam je namijenjen svima, od onih koji žele urediti dom do onih koji se bave turizmom i hotelijerstvom, tako da se na sajmu može pronaći apsolutno sve, od unutarnjeg uređenja do rasvjete i tekstila – najavljuje Stipe Šamija, direktor prodaje sajma.

Posebno se ističu Hrvatski proizvođači namještaja kao i proizvodi malih proizvođača kojima je Ministarstvo poljoprivrede omogućilo da na zajedničkom prostoru izlaže 26 tvrtki.

- Imamo priliku predstaviti naše tvrtke, a profil ovog sajma uklapa se u projekte Gospodarske komore koji se odnose na davanje potrebne i zaslužene pažnje Hrvatskoj drvnoj industriji - ističe Vesna Friedl, direktorica Županijske komore Split te napominje kako ta rastuća i strateška grana Hrvatskoga gospodarstva danas zapošljava 20 tisuća ljudi.

Ono što se ističe u turističkim rezultatima je njegov izuzetno visok udio od 18 posto u BDP-u. Međutim, direktorica Županijske komore Split napominje kako se, dugoročno gledajući, turizam ne smije gledati kroz prizmu rasta broja turističkih dolazaka i noćenja, već kao platformu za prezentaciju Hrvatskog proizvoda po kojem ćemo biti prepoznatljivi. Zato je upravo ovaj sajam jedan od načina na koji se može promovirati kvalitetan domaći proizvod.

- Kongresni i poslovni turizam temelj je strategije našeg razvoja, a ovakvim sajmom na kojem radimo izvoz na licu mjesta, dokazujemo visoku kvalitetu domaćih proizvoda. 

Želimo da naši ugostitelji i hotelijeri koriste upravo hrvatske proizvode, jer mislimo da je to pravi put za daljnji razvoj gospodarstva. Zato ovaj udio BDP-a u turizmu moramo iskoristiti za jačanje ostalih grana - ističe Alijana Vukšić, direktorica splitske Turističke zajednice.

Sve dane trajanja sajma posjetitelji mogu zatražiti besplatne savjete dizajnera. Svi koji imaju potrebe za uređenjem prostora, bez obzira radi li se o rezidencijalnim ili komercijalnim prostorima, a nisu u mogućnosti angažirati stručnjaka, sada imaju priliku potpuno besplatno dobiti savjete. 

Zato se pozivaju svi zainteresirani posjetitelji, da do subote navrate u Spaladium Arenu, u radnom vremenu od 10 do 19 sati. Uz kupljenu ulaznicu, posjetitelji sajma sudjeluju u nagradnoj igri s glavnom nagradom: “Primina” kuhinja po mjeri u vrijednosti od 20 tisuća kuna. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 23:58