StoryEditorOCM
Promo arhivsMind.hr

Ovo su pokretači web trgovine u Hrvatskoj!

Piše PR
21. kolovoza 2017. - 10:00
ShoppersMind1

Shopper's Mind koji djeluje na području online kupovine i kupovnih navika stoji iza sve popularnijeg portala sMind.hr koji protekle dvije godine svojim čitateljima donosi uvid u najbolje poslovne prakse u svijetu ecommerca, aktualne trendove i detaljne ecommerce analize namijenjene razumijevanju dinamičnog svijeta web trgovine.

Shopper's Mind, brand poslovne inteligencije je prije dvije godine pokrenuo portal sMind.hr, namijenjen svima koje zanima dinamičan svijet web trgovine.

Upravo je portal sMind.hr jedan od najvećih doprinosa razvoju suvremenih poslovnih procesa u regiji, ali i odraz suradnje s vodećim europskim institucijama po pitanju razvoja povjerenja u online trgovinu i promocije prekogranične trgovine na internetu. To čini Shopper's Mind jedinim autoritetom u Hrvatskoj koji smije certificirati web trgovce europskom oznakom povjerenja EMOTA.

Sretan i zadovoljan kupac zajednički je cilj

Zadovoljan kupac koji se kupujući putem interneta osjeća zaštićeno, sigurno i zadovoljno zajednički je cilj svih uključenih u proces web trgovine. Imajući to na umu, Shopper's Mind je razvio oznaku povjerenja CERTIFIED SHOP®, jedinu oznaku na hrvatskom tržištu koja se zasniva na tri najvažnija elementa sigurne kupovine:

  • Pozitivno mišljenje kupaca – iskustvo kupaca jedno je od najvažnijih elemenata sigurne kupovine
  • Usklađenost s tehničkim standardima – provjerava poštuje li trgovina EU standarde sigurne online kupovine
  • Ocjena tajnog kupca – donosi detaljnu provjeru korisničkog iskustva kupca u web trgovini

Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® jedina je oznaka povjerenja u Hrvatskoj koja omogućuje trgovcu korištenje europske oznake povjerenja EMOTA koja potvrđuje usklađenost web trgovine s europskim standardima sigurne kupovine i koju ponosno nosi već više od 17.000 europskih trgovaca.

Prije kupovine provjerite ima li izabrana trgovina oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® i EMOTA!

Svaki bi web trgovac trebao isticanjem oznake povjerenja kupcima jasno dati do znanja da posluje u skladu s nacionalnim i europskim standardima sigurne kupovine!

S obzirom da je povjerenje drugi najvažniji čimbenik koji potiče kupovinu u određenoj trgovini, pravilno postavljene oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® i EMOTA, trgovcima omogućuju povećanje povjerenja u očima kupaca, pozitivno utječu na povećanje konverzija a samim time i na povećanje prodaje. 
 

U sklopu CERTIFIED SHOP® projekta, kupcima je omogućeno da postanu dio online zajednice Shopper's Mind Hrvatska kako bi jedni drugima mogli pomoći svojim savjetima i iskustvima kupovine u pojedinim trgovinama. Pridružite se zajednici, ocijenite trgovine u kojima kupujete i otkrijte tko vas je pozitivno iznenadio, a tko razočarao!

Glas potrošača je osnovni faktor uspjeha!

Već i vrapci na grani znaju sve o prednostima kupovine putem interneta. Izbjegavaš gužve, ponude pretražuješ iz udobnosti vlastite fotelje, sve se može na miru pregledati i usporediti bez suvišnih komentara prodavača, dostupni su isti načini plaćanja kao i u fizičkim trgovinama, sve dolazi uredno zapakirano na izabranu adresu… U teoriji, kupovini putem interneta je gotovo nemoguće naći zamjerku. Ali praksa ponekad zna biti potpuno drugačija!

Potrošači, ocijenite web trgovine u kojima kupujete i otkrijte tko vas je pozitivno iznenadio a tko razočarao!

Upravo zato je Shopper's Mind prije nešto više od godinu dana predstavio svoj veliki projekt oznake povjerenja CERTIFIED SHOP®. Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® namijenjena je u prvom redu kupcima u web trgovinama jer im potvrđuje da je neovisna institucija provjerila i ocijenila web trgovinu kao pouzdanu trgovinu u kojoj je sigurno kupovati.

Alati koji će pomoći web trgovcima:

Nove prakse i najbolje web trgovine redovito dolaze na Ecommerce Day

Ecommerce Day regionalna konferencija o web trgovini posvećena je web trgovcima i trgovcima u tradicionalnim kanalima prodaje, brand managerima, poduzetnicima i ostalima koje zanimaju trendovi na regionalnom ecommerce tržištu.

Održava se u Hrvatskoj i Sloveniji te iz godine u godinu okuplja ecommerce stručnjake i vrhunske međunarodne predavače koji predstavljaju aktualne trendove i zanimljivu dinamiku koja karakterizira ecommerce tržište u regiji.

Prijavite se na novosti i ne propustite sljedeću konferenciju!

Neizostavni dio konferencije je i proglašenje Web trgovca godine, pobjednika najvećeg regionalnog natjecanja. Izbor najboljih web trgovaca objektivan je i transparentan, a uz mišljenje stručne komisije temelji se na podacima najvećeg istraživanja web kupovine u regiji kojeg Shopper's Mind provodi u suradnji s istraživačkom agencijom Valicon. U ovogodišnjem istraživanju sudjelovalo je više od 34.000 kupaca koji su putem ankete ocijenili svoje iskustvo kupovine u web trgovinama.

Natjecanje Web trgovac godine steklo je ogroman interes javnosti pa je sudjelovanje za web trgovce postalo gotovo pa obvezno!

Najveće regionalno istraživanje web kupovine

Shopper's Mind istraživanje koje se već niz godina kontinuirano provodi u Sloveniji i Hrvatskoj prati stope razvoja hrvatskog tržišta internet kupovine kako bi trgovcima pokazao smjer razvoja ecommerca u budućnosti, a kupcima omogućio da otkriju koje im trgovine nude sigurnost, povjerenje i visoku razinu korisničkog iskustva.

Podaci regionalnog Shopper's Mind istraživanja redovito se analiziraju i objavljuju na portalu Shopper's Mind Hrvatska - sMind.hr.

Na temelju ovih informacija web trgovci mogu pratiti razvoj tržišta, prilagođavati se zahtjevima modernog potrošača i sve bolje razumjeti svoje kupce. Podaci Shopper's Mind istraživanja, najvećeg istraživačkog projekta na području web kupovine, koje je obuhvatilo mišljenja gotovo 60.000 hrvatskih online potrošača ističu povjerenje kupaca kao jedna od ključnih pretpostavki daljnjeg razvoja online kupovine u Hrvatskoj. Ukoliko vas zanima više, obavezno posjetite sMind.hr!

Alati koji će pomoći web trgovcima:

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 06:50