Scena Mozaik

RENAULT CAPTUR 1.2 TCe INTENS

Zadržao je prepoznatljiv dizajn i praktičnost, a turbobenzinac od 120 KS dobar je izbor

RENAULT CAPTUR 1.2 TCe INTENS

Najprodavaniji gradski crossover u Europi tijekom 2016. s preko 215.000 primjeraka Renault Captur prošao je kroz proces obnove zadržavši pritom prepoznatljiv dizajn i praktičnost, uz niz novih naprednih tehnologija. 

Omiljenost kod kupaca, stečena na temelju u startu odlično pogođenog izgleda i tehničkih rješenja, bio je samo dodatni uteg dizajnerima i inženjerima koji se nisu smjeli upuštati u dublje promjene. Dorade su zato filigranske naravi, ali bolje upućenima u tajne povišenog i uvećanog Clija nisu promakle.

Tako su prednja dnevna svjetla intenzivne snage formirana u obliku velikog slova C, nove branike krase i trendovske svijetle plohe, a modernija je grafika svih glavnih svjetala. Blago redizajnirana maska sada ima više kroma.

Captur je evoluirao i izgledom se približio većem Kadjaru. Maska hladnjaka je redizajnirana tako da je izgledom u skladu s drugim Renaultovim crossoverima. Najvidljivija promjena je nova kromirana traka, dok prednji i stražnji odbojnik sada nude i zaštitu podvozja kako bi se s Capturom moglo uputiti u manje off-road pustolovine.

Obnovljeni francuski crossover zadržao je dvobojnu kombinaciju karoserije s tri nove boje u paleti, te novom platinasto srebrnom bojom krova. Time se kupcima nudi 30 mogućih kombinacija izgleda novog Captura.

Dobro poznata unutrašnjost također je zahvaćena valom blagog redizajna. Novi je priručni pretinac s poklopcem na vrhu središnjeg dijela armature i nov dizajn obloga sjedala, koja se i dalje mogu skidati i prati. Reorganizirani prostor središnjega grebena sada je praktičniji, dok je ručica mjenjača prilagodljivija ruci. Velika klizna ladica ispred suvozača sada se finije izvlači.

Unutrašnjost je profinjenija kao nikad prije, a izrađena je od plastike visoke kvalitete s elegantnim kromiranim umetcima. Bogatije opremljene inačice odlikuju se sjedalima novog dizajna koja su još udobnija i pružaju dodatnu bočnu potporu.

Klizno stražnje sjedalo daje mogućnost prilagodbe potrebnog prostora za koljena i prtljažnik s dvostrukim dnom čiji obujam varira od 377 do 455 litara.

Male dorade na ovjesu donekle su smanjile mekoću na lošoj cesti i poboljšale ležanje, Captur je i dalje jedan od najudobnijih auta u svojoj klasi. Ispod prednje haube je 1.2-litreni TCe turbobenzinski motor s četiri cilindra snage 120 KS i okretnim momentom od 205 Nm pri 2000 “điri”.

Ovaj benzinac pokazao se odličnim i štedljivim te je prava šteta što je u sjeni dizelskih motora. S njim Captur ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 182 km/h.

Ne muči se dok vuče bez obzira na okretaje, a ima i zdrav zvuk. Na povišenim sjedalima odlično se sjedi, dok je mudro proračunati 6-stupanjski ručni mjenjač iznenađujuće precizan. Na otvorenoj cesti Capturu ne nedostaje snage, dok je u gradu vrlo živahan.

S paketom opreme Intens sadrži 17-colne alu naplatke, dvobojnu metalik karoseriju, diodna svjetla, svjetla za maglu, automatski klimatizacijski uređaj, multimediju s navigacijom... Tako opremljen košta 19.655 eura, a uz nešto doplatnih elemenata cijena mu je 20.230 eura.


Tehničke karakteristike

Motor: 4-cilindarski, turbobenzinski, 16V
Obujam: 1197 ccm 
Snaga: 120 KS pri 4900/min 
Okretni moment: 205 Nm pri 2000/min
Mjenjač: ručni, 6 brzina
Pogon: prednji
Dimenzije: 4120 x 1770 x 1560 mm
Međuosovinski razmak: 2610 mm
Prtljažnik: 377/445 l
Ubrzanje: 9,9 s
Najveća brzina: 182 km/h
Potrošnja: 6,9 l/100 km
Cijena: testni model 19.655 eura, s doplatama 20.230 eura

 

Naslovnica Mozaik