StoryEditorOCM
ŽivotUz čašicu...

Apsolutno moćna reklama iz koje bi i Hrvati mogli puno naučiti: pogledajte zbog čega je oduševila tisuće pivopija

Piše M.Me.
27. travnja 2017. - 23:51

Reklame za određeni proizvod mogu biti sklizak teren, pogotovo kad igrate na kartu masovnog osvajanja emocija. Kompanija Pepsi tu se recimo gadno poskliznula zbog (zlo)upotrebe aktivizma, budući da su manekenku Kendall Jenner iskoristili kao svojevrsnu posrednicu između prosvjednika i policije uz pomoć limenke Pepsija.

S druge strane, kompanija Heineken odabrala je potpuno drugačiji pristup. U reklami, po dvoje potpunih stranaca koji ne znaju ništa jedni o drugima, trebaju surađivati na nekoliko zadataka putem kojih se djelomično upoznaju.

Nakon što zajedničkim naporima i snagama izrade prema uputama barske stolice, šank i postave boce na stol, prikažu im se ranije snimljena videa u kojima svatko govori o svojim svjetonazorima. Neki od njih su poprilično desno po svojim uvjerenjim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 01:03