StoryEditorOCM
Životpotrošački trendovi

Digitalna privatnost više ne postoji

24. siječnja 2017. - 00:59

Već za tri godine bit će nemoguće razlučiti virtualnu stvarnost od fizičke. Digitalna privatnost više ne postoji. Umjetna inteligencija (UI) prijeći će s pomoćne uloge na upravljačku.

Ove tri tvrdnje sažetak su viđenja potrošačkih trendova objavljenih u šestom izdanju godišnjeg izvješća Ericssonova ConsumerLaba. Kako se pokazalo, potrošači smatraju da umjetna inteligencija ima važniju ulogu nego prije i u društvu i na poslu. Čak 35 posto naprednih korisnika interneta žele je u ulozi savjetnika na poslu, a jedan od četiri ispitanika kao rukovoditelja, izvijestili su iz Ericssona.

– Osim stvarnog vremena, vjerujem da bismo trebali govoriti o vremenu stvarnosti. Činjenica je da ono što zovemo stvarnost postaje sve više osobno i subjektivno. Potrošači, osim što se okr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 22:38