StoryEditorOCM
ŽivotNISSAN NAVARA D/C 2.3 dCi TEKNA PREMIUM

Na asfaltu se vozi poput automobila, a na terenu je i dalje kralj

4. prosinca 2016. - 10:41

Nissan Navara, premda je na stražnjoj osovini dobio multilink umjesto lisnatih opruga, i dalje ostaje sjajan terenski pick-up kojem ni najteže off-road avanture nisu prepreka. Podnica mu je udaljena od tla 22,5 centimetra, te je naoružan uključivim pogonom 4x4 i blokadom diferencijala za dodatne terenske zadatke. Uz elektroniku koja pomaže pri uspinjanju i spuštanju, bez problema vrluda strmim blatnim puteljcima.

Međuosovinski razmak mu je smanjen za pet centimetara, na 315 centimetara čime je postao okretniji. Uz najbogatiju opremu Tekna Premium serijski dolaze 18-colni naplatci, a uz mesnate gume nema straha da se oštete već pri prvom silasku s asfalta. Japanski kamionet se izdužio do 533 centimetra i s gotovo dvije tone težine postao je „komad“ auta koji u vožnji po asfaltu pods...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 05:39