StoryEditorOCM
ŽivotIdentitet 

Brendiranje klubova ne ostavlja se za sutra - sutra je danas!

Piše PSD.
23. lipnja 2013. - 21:41

Samo nekoliko dana uoči gradskog derbija s Laziom – ”il derby della Capitale” – AS Roma otkrila je novi vizualni identitet i time se pridružila klubovima poput Boltona, Evertona i Monaca koji su to također napravili ove godine. Još ranije svoj su identitet osvježili Francuski nogometni savez, Bundes liga, Tottenham, Arsenal, Ajax i mnogi drugi. Logično pitanje je: zašto sportske organizacije pristupaju vlastitom brandingu? Odgovor je jednostavan: prestiž i novac.

No, ne ide uvijek sve baš tako jednostavno, klubovi se u tom procesu najčešće suočavaju s otporom vlastitih fanova. Navijači imaju svoje gledanje stvari i zanima ih uglavnom samo rezultat. Tipično je za navijačku bazu da je vrlo ponosna na svoju tradiciju i najčešće podržava status quo. Vremena se, međutim, mije...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 12:57