Jedan od šest aviona tipa polikarpov 2 (P2) na svijetu koji mogu letjeti upravo je rekonstruiran i obnovljen u garaži na splitskim Škrapama. Zatekli smo ga u trenutku kada je nakon tri godine i tri mjeseca rada pod vodstvom svojeg budućeg pilota Matka Raosa - ugledao svjetlo dana, doslovno.
- Radio sam na njemu svakog dana, osim nedjelje, od 8 ujutro do 22 sata - kazuje nam samozatajni umirovljeni pilot i brigadir HV-a, koji je sada, po vlastitom priznanju, “samo penzić”.
Među 55 tisuća P2 aviona, koji su proizvedeni daleke 1930. godine u Rusiji, ovaj splitski je preživio samo zahvaljujući brigadiru Raosu.
Naime, u trenutku kada je avion već bio prodan kupcu izvan Hrvatske, Raos ga je otkupio samo da ostane u Lijepoj našoj. Zračna luka Resnik izišla je ususret ovom entuzijastu...
- Radio sam na njemu svakog dana, osim nedjelje, od 8 ujutro do 22 sata - kazuje nam samozatajni umirovljeni pilot i brigadir HV-a, koji je sada, po vlastitom priznanju, “samo penzić”.
Među 55 tisuća P2 aviona, koji su proizvedeni daleke 1930. godine u Rusiji, ovaj splitski je preživio samo zahvaljujući brigadiru Raosu.
Naime, u trenutku kada je avion već bio prodan kupcu izvan Hrvatske, Raos ga je otkupio samo da ostane u Lijepoj našoj. Zračna luka Resnik izišla je ususret ovom entuzijastu...