Robert ide u sedmi razred jedne osnovne škole u okolici Splita. Za njega su govorili da je “pravi problem”. Izostajao je iz škole, ocjene su mu bile ajme i kuku, s roditeljima i nastavnicima bio je u neprestanom sukobu, često se tukao, a povremene skitnje odvele su ga i u krađu cigareta u dućanu. Intervenirala je policija, a potom i stručne pedagoške službe koje su ga uputile u Zvonimirovu 7, u Udrugu “Most” gdje se uključio u POP program, posebni odgojni postupak u sklopu kojeg su mu pomogli oni koji ga najviše razumiju - njegovi vršnjaci.
- Dolazim tu već dvije godine. Dobro je. Ispravio sam hrvatski i matematiku, a to mi je bilo najvažnije za proći godinu. I ne tučem se više - kroz smijeh će nam simpatični Robert, jedan od mnogobrojnih maloljetnika, odnosno njih pro...
- Dolazim tu već dvije godine. Dobro je. Ispravio sam hrvatski i matematiku, a to mi je bilo najvažnije za proći godinu. I ne tučem se više - kroz smijeh će nam simpatični Robert, jedan od mnogobrojnih maloljetnika, odnosno njih pro...