StoryEditorOCM
HrvatskaU DRUGOM KRUGU PREVAGU NOSE GLASAčI DESNICE

Trgovina i ustupci određuju pobjednike

Piše PSD.
18. svibnja 2009. - 23:08

Iako se kaže da bi ideološka profilacija stranaka, lista ili kandidata na lokalnim izborima trebala biti posve trivijalna stvar - budući da komunalni problemi najčešće ne znaju ni za lijevo ni za desno - o ishodu drugoga izbornog kruga u većini hrvatskih gradova i županija ipak će, u dobromu dijelu, odlučivati birači desnice.

Osim što su tradicionalno motiviraniji i discipliniraniji u izlasku na birališta, desni politički spektar ima i razvedeniji koalicijski potencijal. A u trgovačkom konceptu završnice sinergijski efekti i međusobni ustupci bit će najčešće presudan čimbenik u definiranju rezultata izbornoga ciklusa.

Premda se u tu shemu po stranačkom opredjeljenju baš i ne uklapa, među maratoncima koji će trčati drugi izborni krug Milan Bandić definitivno i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 01:06