StoryEditorOCM
HrvatskaPotrošači preneraženi

Iz Hipp-a priznali da je kašica za Hrvatsku drugi proizvod, javila se i Borzan: Pa to vam i kažemo!

3. rujna 2017. - 22:50

Rezultati istraživanja kvalitete (naizgled) istih proizvoda u Hrvatskoj i Njemačkoj, objavljeni u petak u Zagrebu, prenerazili su domaće potrošače.

Analiza je pokazala kako je kod više od polovine ispitanih proizvoda utvrđena razlika u kvaliteti te da je većina od ukupno 28 testiranih proizvoda skuplja u Hrvatskoj.

Prvo zakinuti, pa oderani: jedna Hippova kašica u Njemačkoj ima trećinu više povrća, ali je u Hrvatskoj skoro duplo skuplja

Inicijatorica istraživanja, europarlamentarka Biljana Borzan, čak je izjavila kako rezultati upozoravaju na mogućnost da multinacionalne korporacije u svojim tvornicama imaju dvije proizvodne trake, jer u istočne zemlje Europske unije plasiraju proizvode s drukčijim sastojcima ili s manjim udjelom kvalitetnih sastojaka, u svakom slučaju lošij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 00:06