StoryEditorOCM
Hrvatskatrgali plakate

'Ne primamo krunice u naše redove': tko stoji iza reklamne kampanje koja je izazvala buru na društvenim mrežama i podijelila Hrvatsku?

Piše JL
23. svibnja 2017. - 20:55

Kampanja je izazvala pravu buru na društvenim mrežama, a korisnike je podijelila u dva tabora, što znači da je uspjela, smatra struka.

“Bez nas desni pocrvene”, “Ne primamo krunice u naše redove”, “Nama most nije opcija”, “Nama ne trebaju fontane”... jumbo plakati s tim i sličnim porukama postavljeni ovih dana u Hrvatskoj, vizualno oblikovani poput predizbornih plakata, ispod kojih stoji #pokazimo zube, izazvali su reakcije prolaznika.

No, iako se i zbog igre riječi i zbog vizualnog oblikovanja plakata može pomisliti da je riječ o predizbornim kampanjama i međusobnom obračunu stranaka, plakatima plave boje s bijelim slovima zapravo se reklamira pasta za zube Plidenta. Desni, krunice, most i fontane, naime, dio su svakodnevnog zubarskog vokabulara. Ta dvoznačnost riječi u kampanji iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 04:31