StoryEditorOCM
HrvatskaInovacije

Vrh SDP-a zbog štednje odlučio je izbjeći klasičnu kampanju, novi šef birat će se na dosad nezabilježen način

Piše JL
18. rujna 2016. - 13:01

Racionalnost i štednja prva je vidljiva ostavština Zorana Milanovića s kojom se SDP suočava nakon njegova povlačenja s čela stranke, piše Jutarnji list. Suočeni s praznom blagajnom, činjenicom da su iscrpljeni s tri uzastopne kampanje (dvije za parlamentarne izbore i unutarstranačkom koja se nije vodila ništa manjim intenzitetom i žestinom), te podijeljenom strankom, SDP-ovci su shvatili da moraju stati na loptu.

Predsjedništvo SDP-a koje se sastalo u četvrtak odlučilo je da se na predstojećim izborima za novog šefa stranke neće voditi klasična kampanja, već će kandidati svoje programe članstvu predstavljati na desetak debata na kojima će ujedno odmjeravati međusobne snage.

Kandidati

Tako će Tonino Picula, Ranko Ostojić, Domagoj Hajduković i Vesna Škulić, koji su ve...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 17:47