StoryEditorOCM
Hrvatskaza masne pare...

Unajmili Lanu da reklamira mjere zapošljavanja - koje ne postoje

25. srpnja 2016. - 18:42
lana01

Spot Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u kojem glavnu ulogu ima pjevačica Lana Jurčević izazvao je brojne reakcije, mahom negativne.

Ima li smisla da jedna takva ustanova troši 183.000 kuna za videospot kojim želi promovirati sezonsko zapošljavanje, a objavljuje ga usred ljeta, glavna je kritika upućivana HZZ-u. Ono što je možda još apsurdnije jest da se mladi putem ove reklame pozivaju na korištenje mjera aktivne politike zapošljavanja koje se još uvijek ne provode!

Podsjetimo, prije mjesec dana je Zavod objavio kako privremeno ukidaju pet mjera, među kojima i stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, tzv. SOR, najpopularniji među mladima koji su završili fakultet.

Premda se HZZ čitavo vrijeme trudi objasniti kako oni te mjere nisu ukinuli, već su ih s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 03:27