StoryEditorOCM
Bizniskako se vara na piću

Umjesto skupih sastojaka koji idu u koktele, toče jeftine žestice i prodaju ih za 90 kuna!

25. srpnja 2016. - 00:42

Kada ovih vrelih ljetnih dana i noći na tisućama hrvatskih šankova poželite osvježenje i dašak glamoura, pa naručite neku od šarenih barskih mješavina, budite pažljivi jer često će vam ponuditi – čašu prijevare! Ono za što očekujete da je svjetski poznati koktel "Cosmopolitan", "Margarita", "Sex on the Beach", "Pinacolada" ili neki drugi razvikani napitak čije osvježenje vam baš u nekom trenutku treba, vrlo često neće biti niti blizu sastojcima, dekoracijom, ukusom pa niti bojom onome na što ste navikli uživati u visokim čašama punim leda.

Takvih pritužbi slušamo svakodnevno sa svih strana Jadrana. A ne radi se o nekom našem nacionalnom piću u kojemu imamo pravo na improvizaciju, nego o svjetski popisanim i propisanim recepturama koje je zaštitila Svjetska barmen...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 01:45