Građani novijih članica Europske unije, pa tako i Hrvati koji favoriziraju online kupnju, često se žale kako su žrtva tzv. geoblockinga, odnosno diskriminacije prema mjestu prebivališta. Najčešće se, naime, događa da im web trgovina odbija nešto prodati ili dostaviti, a u pojedinim slučajevima ih automatski prebacuje na lokalnu stranicu s drugim proizvodima i cijenama. Uz to, ponekad im se čak naplati i po višoj cijeni nego kupcima iz nekih drugih članica EU-a.
Ovakva bi se situacija konačno morala promijeniti jer je Europska komisija jučer predložila paket mjera, odnosno trodijelni plan za povećanje e-trgovine koji bi se trebao ostvariti upravo borbom protiv geografskog blokiranja, cjenovno pristupačnijom i učinkovitijom prekograničnom dostavom paketa te promicanjem povje...
StoryEditorOCM
Biznisweb shop evolucija
Kraj diskriminacije na online tržištu: Hrvati više neće biti kupci drugog reda
26. svibnja 2016. - 23:39
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?