Dalmacija Split

bolesno društvo

'Lidlići' su dno dna! Odvratan 'trend' koji je krenuo iz Splita zgrozio je mnoge: 'I ja sam nosio Mike umjesto Nike tenisica, znam što znači kad te druga djeca ismijavaju...'

 bolesno društvo

Brojne građane diljem Hrvatske, pa i one koji iz inozemstva prate zbivanja u domovini, rastužila je, ali i razbjesnila vijest objavljena na jednom domaćem portalu o tome kako se među splitskom djecom proširio pogrdan izraz za siromašniju djecu - ''lidlići'.

Iako vjerojatno ne treba posebno pojašnjavati ovu okrutnu dječju šalu, napomenimo kako se izraz 'lidlići' odnosi na djecu koja nose odjeću kupljenu u Lidlu, trgovačkom lancu poznatom po povoljnim cijenama, a isti izraz najmlađi Splićani rado koriste i za ostale svoje vršnjake lošijeg materijalnog statusa.

Nije trebalo dugo čekati da krenu pljuštati reakcije na ovaj uistinu odvratan 'trend' koji je krenuo iz Splita, a među prvima se na ovu temu javno, putem Facebooka, oglasio Bojan Bernik, uspješni mladi poduzetnik.



'Nosio sam Mike umjesto Nike tenisica kao klinac i znam što znači kada te druga djeca ismijavaju i maltretiraju što umjesto marki nosiš stvari kupljene na Hreliću.

Djeca znaju biti okrutna dok ih roditelji ne odgoje kako treba.

Ja sam prvih 7 godina odrastao u “kući” od 30m2 sa grijanjem na drva. Ne znate osjećaj kada se probudite, a u kući 0 stupnjeva, pa ti izađi iz kreveta ako se usudiš. Kao da smo u Sibiru, a ne 300m od Dinamovog stadiona.

Sa starcima sam obišao pola Europe u Stojadinu, spavali smo u šatoru i jeli na haubi od auta ispred shopping centara. Nije bitno koliko imaš nego što sa time radiš.

Ne kupujem u Lidlu jer volim imati izbor, ali isto tako znam da su tamo isključivo kvalitetni proizvodi. Kaufland mi je s druge strane super.

Uvijek će biti iskompleksiranih ljudi koji misle da ih logo na istoj pamučnoj majici čini boljima i vrijednijima od drugih', napisao je Bernik.

Napomenimo za kraj, svim onim roditeljima čija djeca koriste ovaj izraz da bi se narugala siromašnijim vršnjacima, upravo dječja odjeća slovi kao 'best buy' u Lidlovim trgovinama, jer se radi mahom o kvalitetnim komadima, izrađenim od prirodnih materijala, a osviještene mame diljem Europe otimaju se za te jeftine komade i - toga se nimalo ne srame, baš kao ni njihova djeca koja imaju sreću živjeti u nekom zdravijem društvu.

Naslovnica Split