StoryEditorOCM

Sajam u Munchenu: Solin ih zadivio, iako su mnogi za njega prvi put čuli

Piše PSD.
8. ožujka 2014. - 19:45
Turistička zajednica grada Solina predstavila se na sajmu u Muenchenu kao podrška projektu “Pogled u plavo“. Prema riječima direktorice Jelene Stupalo, projekt “Pogled u plavo”, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, na izvrstan način odradio je promociju ronjenja u Hrvatskoj.

U projektu je sudjelovao i Goran Čolak, svjetski prvak u ronjenju na dah 2013., ujedno i Guinnessov rekorder u navedenoj disciplini.

- Veliko nam je zadovoljstvo bilo sudjelovati te zahvaljujem našim domaćinima, tvrtki “Nemo Adria”, a prije svega Ronilačko-ekološkom klubu “Solin”. Cilj naše Turističke zajednice prezentacija je grada Solina na domaćem, ali i međunarodnom, u ovom slučaju njemačkom tržištu, s kojega posljednjih godina uočavamo porast u broju noćenja, a želja nam je da se takav trend i nastavi – navodi Jelena Stupalo, kazujući kako su, osim individualnih prezentacija, posjetiteljima na samom štandu održali i prezentaciju grada Solina na glavnoj pozornici gdje su prezentirali Solin kao kolijevku antičke i starohrvatske povijesti.

- Solin je, osim toga, predstavljen i kao savršeno mjesto za ugodan odmor, kroz gastronomsku ponudu restorana do uživanja u brojnim manifestacijama ili, pak, mogućnosti aktivnog odmora, poput ronjenja, planinarenja i drugih sadržaja – zaključuje Stupalo.
M. Sesartić
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 14:55