StoryEditorOCM
DalmacijaPUNOM PAROM

Na trasi buduće brze ceste kroz Kaštela konačno se radi ubrzano

Piše PSD.
23. siječnja 2013. - 20:38
Nakon višemjesečnih problema, uvjetovanih od izvođača, splitskoga “Konstruktora”, radovi na izgradnji druge poddionice brze ceste kroz Kaštela, od Kaštel Starog do Planog, napokon su nastavljeni. Naime, odlukom Uprave Hrvatskih cesta tvrtka “Poduzeće za ceste Split”, kao solidarni partner “Konstruktor inženjeringa”, preuzela je obvezu izvođenja svih preostalih građevinskih radova koji su, prema dosadašnjoj raspodjeli, pripadali “Konstruktoru”.

Radovi za blagdane

- Odluka Uprave Hrvatskih cesta posljedica je neizvršavanja ugovornih obveza od “Konstruktora” i to unatoč višestrukim upozorenjima nas kao investitora. Tvrtka “Poduzeće za ceste” od prosinca prošle godine u potpunosti je mobilizirala svoje kapacitete i započela s izvođenjem radova na svim nedovršenim dijelovima trase. Za sada se radovi na gradilištu dionice Kaštel Stari - Plano odvijaju zadovoljavajućom dinamikom te se nisu prekidali ni za vrijeme blagdana, a sve kako bi se izgradnja privela kraju do početka ožujka ove godine - potvrdila nam je Ivana Bekavac, voditeljica ureda odnosa s javnošću u Hrvatskim cestama.

Ugovorena vrijednost građevinskih radova iznosi 111 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega je preostalo za realizaciju 23 milijuna. Na čitavoj dionici Solin - Plano preostalo je izgraditi i treću, posljednju poddionicu od Kaštel Gomilice do Kaštel Starog, te isto tako rekonstruirati 700 metara ceste u zoni križanja Plano, uključujući i samo križanje. - Radovi na rekonstrukciji spomenutih 700 metara prometnice započeli su zadnje dane studenoga prošle godine, a ugovoreni rok dovršetka je 18 mjeseci.

Na poddionici Kaštel Gomilica - Kaštel Stari u tijeku je otkup zemljišta, a po otkupu zemljišta očekuje se raspisivanje međunarodnog natječaja u skladu s propisima Europske investicijske banke te započinjanje radova - dodala je Bekavac. Podsjetimo, izgradnju ceste kroz Kaštela obilježili su brojni problemi, počevši od imovinsko-pravnih, nedostatka financijskih sredstava, blokade “Konstruktora”, izvođača radova. Do sada je izgrađena samo prva poddionica, unatoč činjenici da je cijela trasa trebala biti završena još prije pet godina.

jakov žarko
Snimio joško šupić / cropix

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 10:13