StoryEditorOCM
Modamoda vs. kriza

Teške shopping dileme: 'Ostavite mi, molim vas, ove sandale sa strane...'

Piše PSD.
11. lipnja 2015. - 21:34
Kriza je mnogima promijenila potrošačke navike. Meni isto. Nije baš da svaku kunu prevrnem trista puta (pogotovo ne kada je spiza u pitanju), ali trudim se pametnije kupovati, naročito kada su u pitanju odjeća i slične male ženske radosti.

Sve rjeđe mi se događa da idem sebi kupiti veštu, a doma se vratim s dva para novih cipela, majicom, boršom i rećinama. Jedino ću se “privarit” ako su u pitanju djeca, pogotovo kći tinejdžerica, koju će malo što razveseliti kao novi komad robe.

Ali kad kupujem sebi, nastojim biti racionalnija, pa prije nego nešto kupim, u glavi izvrtim ona pusta pitanja poput “jel’ mi to baš treba”, “s čim ću to kombinirat?”, “a di ću to uopće nosit?”...

Ako se baš ne mogu odlučiti, znam i zamoliti prodavačicu da mi to nešto “sač...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 06:02