StoryEditorOCM
Prostorijahumanitarna kampanja

IKEA plišane igračke za obrazovanje siromašne djece

Piše PSD.
10. studenog 2014. - 12:03
Od nedjelje, 9. studenog 2014. do subote, 3. siječnja 2015., svatko tko kupi plišanu igračku ili dječju knjigu u zagrebačkoj robnoj kući IKEA, sudjelovat će u inicijativi koja prikuplja sredstva za obrazovanje djece u siromašnim zemljama.

Zaklada IKEA Foundation u suradnji s organizacijama UNICEF i Save the children prije 12 godina pokrenula je kampanju „Plišane igračke za obrazovanje“ u kojoj se za svaku kupljenu igračku ili dječju knjigu u bilo kojoj robnoj kući IKEA na svijetu, tijekom trajanja kampanje donira jedan euro projektima za obrazovanje djece iz zemalja u razvoju koja žive u siromaštvu.

Dosad je kroz kampanju prikupljeno 67 milijuna eura koji su omogućili da više od 11 milijuna djece u 46 zemalja ostvari svoje pravo na kvalitetno obrazovanje.



U sklopu ka...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 17:47