Počela je jedinstvena ovoljetna manifestacija promocije viških otočnih proizvoda s kulturnim i etnografskim sadržajem pod nazivom “Vis na rivi”. Projekt zajedno organiziraju P.O. “Brojne” Velimira Mratinića iz Visa i “Sonomedia” d.o.o. iz Podšpilja Zvonimira Benčića.
Na četiri štanda na Trgu 30. svibnja 1992. (ispred zgrade Grada) svakog se dana u večernjim satima vrši degustacija i prodaja viškog hiba (proizvod od suhih smokava), džemova od limuna i gorke naranče, limunčela i drugih autohtonih proizvoda koji su u postupku dobivanja oznake “Hrvatski otočki proizvod”.
Na štandovima su i promotivni materijali Turističke zajednice, razne publikacije vezane za grad Vis, Maticu hrvatsku, OŠ Vis, otočne pisce i pjesnike. Organizatori će tijekom ovog jedinstvenog sajma ponuditi i povremene glazbeno-zabavne nastupe viških amatera.
Zatim će biti predstavljene vještine iz života Višana kroz povijest, kao što su soljenje ribe, spremanje jedinstvenih autohtonih jela, pljumbiranje konopa i vezivanje čvorova, krpanje mreža i druge zanimljivosti čime se želi obogatiti turističku ponudu i obnoviti tradicijske, kulturne, povijesne i gastronomske specifičnosti grada i škoja. Viško Gradsko poglavarstvo svestrano je podržalo ovaj zanimljivi projekt.
A prirodni “vonj” pučinskog škoja, jednog od posljednjih rajskih otoka Mediterana (proglasila Svjetska naknada za prirodu – WWF), preko onih koji su došli uživati u blagodatima prirode širit će se Starim kontinentom i svijetom.