StoryEditorOCM
Stilopel

Kupovina auta iz fotelje

Piše PSD.
4. studenog 2014. - 14:23
Opel Hrvatska je predstavio zanimljivi, pionirski pothvat – pokrenuo je prvi online autosalon u Hrvatskoj, ujedno i pilot-projekt za Opel na globalnoj razini. Najveća njegova prednost leži u činjenici da se eventulani kupci iz fotelje, preko interneta, upoznaju sa svim elementima Opelove djelatnosti. Bilo da žele novi ili rabljeni automobil, ili im treba zamjena dijelova ili servis, za sve je dovoljno samo kućno računalo i kvalitetna internetska veza.

K tome, virtualni je salon otvoren svakodnevno, 24 sata na dan i to na svim Opelovim prodajnim mjestima u Hrvatskoj. Projekt je prije svega potakla nova, službeno dokumentirana slika o promjeni ponašanja kupaca. Pa tako čak 7 od 10 najpopularnijih izvora korištenih pri kupnji novog automobila su digitalni. Prvi inicijalni korak, odn...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 12:39