StoryEditorOCM
Hrvatskaturizam na raskrižju

I stranci u utrci za 150 milijuna kuna

Piše PSD.
3. studenog 2014. - 20:31

Što Hrvatska u turizmu ima, a jedinstveno je u odnosu na konkurente? Što gosti traže od Hrvatske? Što Hrvatska mora komunicirati da bi se razlikovala od konkurenata? Kako kod potencijalnog gosta izazvati emociju na spomen turističke Hrvatske? Sve su to pitanja na koja bi odgovor trebao biti sadržan u novom sloganu, znaku i logotipu hrvatskog turizma, za koji ovih dana kreće međunarodni natječaj kojim bi trebala biti odabrana naša nova turistička poruka.

Veliki je zadatak pred potencijalnim kreatorima tog posla, jer je Strateški marketing plan našeg turizma do 2020. godine predvidio da ta poruka i sve što će je pratiti, tako tržišno odjekne da nam se do 2020. godine smanji sezonalnost turizma na način da nam prije i poslije ljeta stigne milijun turista više nego danas te da od ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 02:56