Dobro je s vremena na vrijeme prisjetiti se velikih igrača, prigodno, faktografijom i dokumentima, kao što su to učinili ovoga petka na baletnoj premijeri u splitskom HNK-u, izložbom i izvedbama s posvetom, Ravelova ”Bolera” i “Carmen”
Georgesa Bizeta, te Rodiona Ščedrina.
Vraćanje na velikane hrvatske baletne scene, Splićane Maju Srbljenović-Turcu i Miljenka Štambuka dobilo je dodatno na važnosti činjenicom kako je koreografkinja i redateljica predstave Valentina Turcu, kćerka velike balerine i sjajnog plesača Marina Turcua.
Predanost i odgovornost prema plesu, kultura pokreta, posebnost i ležernost obilježili su njene prve plesne korake, kao i nadarenost u traženju i širenju novih, drukčijih umjetničkih izričaja.
Tko je Dama u crvenom, kako je ostala u općoj ...
Georgesa Bizeta, te Rodiona Ščedrina.
Vraćanje na velikane hrvatske baletne scene, Splićane Maju Srbljenović-Turcu i Miljenka Štambuka dobilo je dodatno na važnosti činjenicom kako je koreografkinja i redateljica predstave Valentina Turcu, kćerka velike balerine i sjajnog plesača Marina Turcua.
Predanost i odgovornost prema plesu, kultura pokreta, posebnost i ležernost obilježili su njene prve plesne korake, kao i nadarenost u traženju i širenju novih, drukčijih umjetničkih izričaja.
Tko je Dama u crvenom, kako je ostala u općoj ...