Klubovi njemačke nogometne Bundeslige u nadolazećoj sezoni zaradit će rekordnih 130 milijuna eura od reklama na dresovima. To je sedam milijuna eura više nego prošle sezone.
Njemački prvak Bayern (T-Com), Schalke 04 (Gazprom) i Wolfsburg (Volkswagen) predvode listu zarada od sponzora s prihodom od 20 milijuna eura, a zatim slijede Borussia Dortmund (Evonik - 10 milijuna), Werder Bremen (Citibank - 9.5) i Hertha Berlin (Deutsche Bahn - 8). Na začelju ljestvice 18 klubova je Energie Cottbus koji će od enviaM dobiti milijun eura za reklamu na dresu.
Zanimljivo kompanija EnBW sponzorira dva kluba - Stuttgart će dobiti šest milijuna, a Karlsruhe 1.65 milijuna eura. Od ove sezone tri kluba će imati strane sponzore - Schalke (Gazprom), HSV (Fly Emirates) i Borussia Monchengladbach (Kyoc...