Do sredine 2016. godine napokon bi trebala biti završena kompletna dionica brze ceste kroz Kaštela. Kako nam je potvrdila glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić, uskoro bi trebala početi rekonstrukcija i izgradnja treće i zadnje poddionice od Kaštel Gomilice do Kaštel Starog u dužini od 5,5 kilometara.
U Hrvatskim cestama pripremaju proces javne nabave koji bi trebao biti objavljen za koji dan, a nakon uvođenja izvođača radova na gradilište, izgradnja dionice, prema planu HC-a, trajala bi dvije godine.Tri nadvožnjaka
Uz već spomenutih 5,5 kilometara glavne trase, gradit će se i 3,5 kilometara zamjenskih cesta. Cijela je trasa zahtjevna, a u sklopu projekta bit će izgrađeni i brojni objekti.Tako će u sklopu dionice biti izgrađena čak tri nadvožnjaka, od kojih jedan pješački u Kaštel Kambelovcu, dok će jedan pješački pothodnik biti izgrađen na području Kaštel Lukšića. U planu je kompletna rekonstrukcija postojećeg južnog kolnika te izgradnja sjevernog, a radovi će se odvijati uz intenzivan gust promet ovom dionicom kojom dnevno prođe oko 30 tisuća vozila.
U sklopu dionice bit će izgrađena dva semaforizirana raskrižja, tri križanja izvan razine, dok će na dvjema lokacijama biti obostrani bočni priključci lokalnih cesta s mogućnošću desnog skretanja. Gradit će se i novi vijadukt preko željezničke pruge na području Kaštel Kambelovca, a na cijeloj trasi predviđen je i sustav kolničke odvodnje s pripadajućim separatorima za ulja i masti.
Glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić /Jakov Prkić/CROPIX |
Prvu fazu izgradnje obuhvaćaju i radovi na izmještanju postojećih instalacija, a paralelno će se graditi objekti koje će biti moguće realizirati kao samostalne cjeline, neovisno o radovima na glavnoj trasi.
Nakon izgradnje sjevernog novog prometnog traka, počet će rekonstrukcija postojećeg južnog, s kojega će promet biti prebačen na novoizgrađenu dionicu – kazala nam je Tamara Pajić, navodeći da se investicija sufinancira zajmom Europske investicijske banke.
Potvrdila nam je da Hrvatske ceste surađuju s Gradom Kaštelima kako bi se riješilo izvlaštenje dviju parcela zemljišta na kojima su izgrađene obiteljske kuće.
Upravo je o toj temi u Hrvatskim cestama jučer održan sastanak na kojemu je bio i kaštelanski gradonačelnik Ivan Udovičić, koji nam je kazao da je Grad uključen u rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, koji će, dodao je, sigurno biti riješeni.
Najprije će se graditi novi sjeverni prometni trak
Pothodnici će se graditi u dvije faze, sjever i jug, a cijela dionica ceste bit će pokrivena i javnom rasvjetom.Nakon izgradnje sjevernog novog prometnog traka, počet će rekonstrukcija postojećeg južnog, s kojega će promet biti prebačen na novoizgrađenu dionicu – kazala nam je Tamara Pajić, navodeći da se investicija sufinancira zajmom Europske investicijske banke.
Potvrdila nam je da Hrvatske ceste surađuju s Gradom Kaštelima kako bi se riješilo izvlaštenje dviju parcela zemljišta na kojima su izgrađene obiteljske kuće.
Upravo je o toj temi u Hrvatskim cestama jučer održan sastanak na kojemu je bio i kaštelanski gradonačelnik Ivan Udovičić, koji nam je kazao da je Grad uključen u rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, koji će, dodao je, sigurno biti riješeni.