Veličina stvarne mreže poslovnih kontakata jedan je od najsnažnijih parametara koji predviđa nečiji profesionalni uspjeh, a takva socijalna mreža - da odmah na početku razjasnimo - nema nikakve veze s društvenim umrežavanjem poput onoga na Facebooku, Twitteru ili Linkedinu.Nju čine odnosi koje ispitanici i ispitanice sami procjenjuju važnima za posao i karijeru, a mogu biti iz bilo kojeg područja života, pa tako i onog privatnog. I dok su u svijetu socijalne mreže u poslovnom kontekstu predmetom brojnih istraživanja, u Hrvatskoj su ona tek na pomolu, a autorica jednog od njih je i rođena Splićanka, Tanja Slišković (33), inače viša asistentica i doktorantica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dr. Slišković je, prema njezinim saznanjima, zapravo jedina naša znanstvenica ko...
StoryEditorOCM
Životanalizom efekata
Tanja Slišković: Veličina socijalne mreže koju posjedujemo je važna za karijerni uspjeh
23. kolovoza 2015. - 11:02