StoryEditorOCM
Arhivanovi turbodizelaš

Supersportski karavan: predstavljamo VW Golf GTD Variant

Piše PSD.
3. veljače 2015. - 10:52
Volkswagen će na sljedećem salonu automobila u Ženevi imati svjetsku premijeru Golfa karavana (Variant), ali u GTD izdanju.

Riječ je o inačici kompaktnog karavana koji će biti opremljen s 2.0-litrenim TDI turbodizelašem snage 184 KS čime će Golf Variant, uz obiteljski imidž dobiti i sportski karakter.

S ovim turbodizelašem koji ima okretni moment od 380 Nm, Golf GTD Variant ubrzavat će od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi, dok će mu prosječna potrošnja biti samo 4,4 litre na 100 km.

GTD inačica napravljena je na osnovi standardne karavanske verzije Golfa zadnje, sedme generacije što znači da je tek nešto duži (28 mm) i širi (18 mm), te niži (23 mm) u odnosu na prethodnika.

S kompaktnim dimenzijama (4562 x 1799 x 1481 mm) i međuosovinskim razmakom od 2635 mm, sportska inačica karavana nudi 605 litara prtljažnog prostora (100 litara više nego prije), što je tek pet litara manje od Škode Octavije (610 litara).

Kada se preklope stražnja sjedala taj prostor raste na 1620 litara, odnosno 130 litara više nego kod prethodnika.

Progresivni servoupravljač

Za razliku od standardne izvedbe Golfa karavana, GTD inačica imat će sportski ovjes čije je težište spušteno 15 milimetara u odnosu na standardni model što će mu, uz progresivniji servoupravljač samo poboljšati vozne karakteristike i stabilnost na cesti.



Progresivni servoupravljač, uz sportski ovjes također omogućuje oštriju reakciju prilikom većih brzina, ali istodobno i veću udobnost putnika.

Sportska izvedba karavana ima posebno oblikovane branike, upravo za GTD verziju, kao i crnu rešetkastu masku u obliku saća. Na stražnjem dijelu se ističu svjetla koja su gotovo pa istovjetna onima na standardnom karavanu. Uz to dvije ispušne cijevi s kromiranim završetkom samo pojačavaju sportski dojam Golfa u karavanskom izdanju.

Kao serijski dio opreme dolaze i crni krovni nosači, kao i bi-xenonska prednja svjetla. Aluminijski naplatci od 17-cola su dio standardne opreme, dok su 18-colni kotači opcija.

Odlična ergonomija

Unutrašnjost je također napravljena u sportskom stilu, gdje odmah u oči upadaju prednja sportska sjedala, ali i papučice od nehrđajućeg čelika.

Interijer, osim što odiše ergonomijom, dodatno je obogaćen ukrasnim kromiranim umetcima. Daljnja poboljšanja uključuju višenamjenski upravljač s obrubom od aluminija, te ručica mjenjača čiji je vrh oblikovan u stilu loptice za golf, kao i informativni ekran osjetljiv na dodir.

Premda nema previše podataka o novom Golfu GTD u karavanskoj izvedbi, preporučena cijena za njemačko tržište trebala bi iznositi 31.975 eura, a sve više detalja bit će dostupnije približavanjem održavanja ženevskog salona - 3. i 4. ožujka kad su novinarski dani.

Zdravko Juričko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 22:25