Agencija Ipsos Puls, koja je na temelju izlaznih anketa provedenih na dan predsjedničkih izbora točno procijenila tijesni izborni rezultat, objasnila je danas zbog čega su njezina predizborna istraživanja odstupala od rezultata izbora, navodeći pritom da su točno izmjerili trendove, ali da je na razliku u rezultatima utjecala promjena u preferenciji od trenutka mjerenja do dana izbora.
Rezultati izlazne ankete, koju je Agencija Ipsos Puls provela za tri nacionalne televizijske kuće gotovo su se u potpunosti poklopili s podacima Državnog izbornog povjerenstva i to s pogreškom od tek 0,46 posto, no ta se agencija našla pod kritikom nekih komentatora jer su njezina predizborna istraživanja davala veću prednost Ivi Josipoviću nego što ju je on na kraju dobio.
Ipsos Puls priopćio...
Rezultati izlazne ankete, koju je Agencija Ipsos Puls provela za tri nacionalne televizijske kuće gotovo su se u potpunosti poklopili s podacima Državnog izbornog povjerenstva i to s pogreškom od tek 0,46 posto, no ta se agencija našla pod kritikom nekih komentatora jer su njezina predizborna istraživanja davala veću prednost Ivi Josipoviću nego što ju je on na kraju dobio.
Ipsos Puls priopćio...