StoryEditorOCM
HrvatskaANKETE I IZBORNI REZULTATI

Agencija Ipsos Puls objasnila gdje se istopila Josipovićeva prednost

Piše PSD.
30. prosinca 2014. - 16:39
Agencija Ipsos Puls, koja je na temelju izlaznih anketa provedenih na dan predsjedničkih izbora točno procijenila tijesni izborni rezultat, objasnila je danas zbog čega su njezina predizborna istraživanja odstupala od rezultata izbora, navodeći pritom da su točno izmjerili trendove, ali da je na razliku u rezultatima utjecala promjena u preferenciji od trenutka mjerenja do dana izbora.

Rezultati izlazne ankete, koju je Agencija Ipsos Puls provela za tri nacionalne televizijske kuće gotovo su se u potpunosti poklopili s podacima Državnog izbornog povjerenstva i to s pogreškom od tek 0,46 posto, no ta se agencija našla pod kritikom nekih komentatora jer su njezina predizborna istraživanja davala veću prednost Ivi Josipoviću nego što ju je on na kraju dobio.

Ipsos Puls priopćio...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 14:33