StoryEditorOCM
Životamerička nutricionistica uspjela dokazati

Jaja za doručak muškarcima tope kile

Piše PSD.
15. travnja 2010. - 11:41

Muškarci koji za doručak jedu jaja unose znatno manje kalorija u usporedbi s onima koji pojedu doručak jednake energetske vrijednosti, ali bez proteina, pokazalo je najnovije istraživanje koje je provela Maria Luz Fernandez, profesorica na katedri za nutricionističke znanosti pri američkom University of Connecticut.

Ona tvrdi da doručak bogat proteinima pomaže u kontroli osjećaja gladi pa posljedično pomaže u smanjenju unosa kalorija kasnije tijekom dana.

- Postoji sve više dokaza koji potvrđuju izuzetnu važnost visokovrijednih proteina u prehrani za zdravlje općenito, a osobito se ističe koliko je važno da proteini budu upravo sastavni dio doručka - kazala je prof. Fernandez.

Tako neka istraživanja pokazuju da ljudi s prekomjer...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. lipanj 2026 18:22