StoryEditorOCM
Arhivanova generacija

Honda NSX: revolucionarna šasija i superintegralni pogon

Piše PSD.
12. svibnja 2015. - 16:14
Honda je na međunarodnom SEA 2015 kongresu otkrila nove pojedinosti o aerodinamici, pogonu i materijalima koji će se koristiti u izradi novog NSX-a, istinskog superautomobila.

Novi NSX konstruiran je na novoj revolucionarnoj šasiji izrađenoj od više materijala koja će prvi put u automobilskoj industriji biti izrađena metodom ablacijskog lijevanja. Ovom metodom izrade dobivena je najveća krutost u klasi uz iznimno malu težinu.

Iduće revolucionarno rješenje vezano je uz trodimenzionalno modelirani A-nosač izrađen od čelika visoke čvrstoće koji također pridonosi iznimnoj krutosti automobila, pasivnoj sigurnosti te boljoj preglednosti.

Cilj u postizanju najbolje aerodinamike u klasi dostignut je bez korištenja aktivnih aerodinamičnih rješenja. Zahvaljujući naprednoj aerodinamici NSX-ov tromotorni Sport Hybrid pogonski sklop hladi se pomoću 10 hladnjaka pozicioniranih na optimalnim mjestima.



Osnovni pogonski agregat bit će V6 twinturbo zapremine 3,5 litara. Motor će biti srednje pozicioniran, udružen s hibridnim komponentama da bi se poboljšale performanse i efikasnost.

Nova Honda NSX imat će Super Handling pogon na sve kotače koji će biti sposoban prenijeti najveći okretni moment u povijesti tvrtke.

Posljednja novoobjavljena pojedinost vezana je uz upravljanje vozilom i dva desetljeća razvijani sustav koji proaktivno odgovara na svaki vozačev pokret omogućujući novom NSX-u superiorno upravljanje i u uvjetima nagle promjene stanja na cesti.

Proizvodnja nove Honde NSX pod Acurinim bedžom počinje ove jeseni u saveznoj državi Ohio, u SAD-u.

Zdravko Juričko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 06:08