StoryEditorOCM
Modakolekcija giverny

Kreativni dijalog umjetnosti i mode u novoj Freywille kampanji

Piše PSD.
21. travnja 2015. - 12:07
Nova  Freywille mini kampanja nastala je sintezom talenata i kreativnog promišljanja vrhunskog fotografskog dvojca Decker&Kutić i Petra Trbovića koji kroz četiri umjetničke fotografije otkrivaju zanosni dijalog umjetnosti i mode s naglaskom na bajkovitu ljepotu bečkog nakita i filozofskih poruka svjetskih majstora slikarstva utkanih u njegove izražajne koloristične motive.

Svaka fotografija kroz zanimljivi koncept povezuje Freywille premisu o stvaranju nečeg novog iz različitosti i inspiracija koje nas okružuju s naglaskom na vizualnu poetiku asocijacija i osjećaja ugode koje ovaj nakit pruža oku promatrača.

Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny. Inspirirana je istoimenim setom Freywille nakita iz kolekcije Hommage a Claude ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 02:45