Silvana Menđušić “Naslovnicu” vidi kao dokumentarac o fikciji, kao nježan film o mladoj ženi za koju je dobar dio javnosti mislio da zna sve o njoj i da o njoj ima pravo misliti/govoriti/pisati što želi i njezinu pokušaju da se iz toga neugodnog zagrljaja javnosti odvoji. Kao priču o nekome tko u jednom trenutku želi više i bolje.
– Nažalost, smrt je, u ovom filmu, kao i u životu, tužan “spoiler”. Film se, mogli bismo reći, uvjetno temelji na nekim istinitim događajima, sve ostalo je možda fikcija, a možda nije. Dijelom je zrcalo i nas koji smo čitali. I napokon, mali dug autorskog tima glumici koja nam je posvetila svoje vrijeme i energiju – kazuje nam Menđušić dan nakon što je “Naslovnica” krenula u redovnu kinodistribuciju.
Koliko ste puta pogleda...
– Nažalost, smrt je, u ovom filmu, kao i u životu, tužan “spoiler”. Film se, mogli bismo reći, uvjetno temelji na nekim istinitim događajima, sve ostalo je možda fikcija, a možda nije. Dijelom je zrcalo i nas koji smo čitali. I napokon, mali dug autorskog tima glumici koja nam je posvetila svoje vrijeme i energiju – kazuje nam Menđušić dan nakon što je “Naslovnica” krenula u redovnu kinodistribuciju.
Koliko ste puta pogleda...