Koliko je hrvatski internet korisnik sličan globalnom i koje su njegove specifičnosti otkrio je UM Zagreb prezentirajući rezultate istraživanja Wave 8 'Komunikacija sadržajem' pred zavidnim auditorijem respektabilnih agencijskih klijenata, vodećih digitalnih medija te drugih brojnih agencijskih partnera u zagrebačkom hotelu DoubleTree by Hilton.
Prisutne je kroz ovaj iznimno zanimljiv i aktualan materijal provela Liz Haas, UM EMEA & G14 Research Director koja je sve okupljene, stavljajući fokus na komunikaciju koja se odvija putem sadržaja na relaciji brend-potrošač, upoznala s pet fundamentalnih potreba koje korisnici pokušavaju zadovoljiti online te naglasila kako se iste razlikuju po kategorijama proizvoda i tržištima.
Igor Poznić, UM Zagreb Online Media Manager istaknu...
Prisutne je kroz ovaj iznimno zanimljiv i aktualan materijal provela Liz Haas, UM EMEA & G14 Research Director koja je sve okupljene, stavljajući fokus na komunikaciju koja se odvija putem sadržaja na relaciji brend-potrošač, upoznala s pet fundamentalnih potreba koje korisnici pokušavaju zadovoljiti online te naglasila kako se iste razlikuju po kategorijama proizvoda i tržištima.
Igor Poznić, UM Zagreb Online Media Manager istaknu...