Novi dizajn vanjskog izgleda donosi novi prednji i stražnji dio, dajući Aurisu otmjeniji i sofisticiraniji izgled. Naravno, redizajnirani Auris, premda je Toyota japanski proizvođač automobila, prilagođen je ukusu europskih kupaca.
Obnovljeni Auris donosi pet značajnih poboljšanja kroz pet ključnih aspekata: dizajn, unutarnju kvalitetu, hibridni model, sigurnost i konvencionalne pogonske opcije.
Što se tiče unutrašnjosti, izgled je značajno unaprijeđen redizajniranom armaturom, premium kvalitetom svih površina i elemenata te novim 4,2-inčnim TFT multiinformacijskim ekranom (dostupan od srednje razine opreme, a u hibridnom modelu serijska opcija).
Na novoj modelskoj gami Aurisa dorađen je ovjes i upravljački sustav kako bi se poboljšala kvaliteta vožnje i udobnost, upravljivost te angažman vozača. Također, dodatno se obratila pažnja na smanjenje razine buke, vibracija i šumova u kabini.
U konačnici, razina opremljenosti prilagođena je kako bi se u standardne modele prenio dašak hibridnog ugođaja.
Uz njega ostaje poznati 1.4-litreni D-4D agregat snage 90 KS koji je temeljito dorađen i raspolaže s 205 Nm okretnog momenta, te zadovoljava norme Euro 6. U prosjeku, sa sustavom Stop/Start troši 3,4 l/100 km i emitira 89 g/km.
Hibridni pogonski sustav ostaje 1.8 HSD, koji se sastoji od 1.8-litrenog benzinca i elektromotora čija je ukupna izlazna snaga 136 KS, pri čemu ima emisiju CO2 od samo 79 g/km i prosječnu potrošnju od 3,5 l/100 km, što ga uz porezne povlastice (30.000 kuna subvencije za hibrid) dovodi u vrh segmenta.