Slobodna Dalmacija

Hrvatska

31.03.2010. | 21:58

Uskrsna poruka kardinala Bozanića: Kriza izaziva sebičnost

Kardinal Josip Bozanić uputio je uskrsnu poruku u kojoj je upozorio na sebičnost izazvanu nametnutom krizom, u kojoj je, kako navodi, najvidljivija materijalna oskudica onih koji su ionako najugroženiji i najnezaštićeniji u društvu.

Poručio je kako takvu društvenom ozračju pridonosi neodgovornost gospodara medijskoga prostora i dodao kako se ona lako pretače u odgoj i obrazovanje, u gospodarstvo i politiku te općenito u kulturu. 

Novi naraštaji ne mogu biti vedri ako ih se ne uči milosrđu, ne kao krilatici, nego kao stvarnu susretu sa zbiljom zla koje treba preobražajnu snagu Božjega dodira - istaknuo je.

Dodao je kako otajstvo Boga, Oca milosrđa, koje nam je Isus objavio s križa, usred sadašnjih prijetnja protiv čovjeka postaje odgovor na vapaje ljudi našeg vremena. 

- Milosrđe gradi zajedništvo i solidarnost, uči dijeliti s drugima, obnavlja odnose, njeguje osjetljivost za potrebe bližnjih - podsjeća kardinal i dodaje kako je ovogodišnje korizmeno vrijeme obilježeno posebnim okolnostima u kojima su mnoge obitelji i pojedinci suočeni s posljedicama ljudske sebičnosti.

Uoči Uskrsa, najvećega kršćanskog blagdana, kardinal je vjernicima poručio kako je važno prepoznati krivnju i izdvojiti zlo, koje treba pobijediti te tako otvoriti prostor za ozdravljenje opraštanjem.

k. p.
Foto: Vjekoslav Skledar / CROPIX

Pišite uredniku

Pošaljite link

Komentari

Komentar od: bumbarzzz @ 2. travanj 2010 23:49
čini mi se da san se obratija bidnoj maloj@, a kad tamo primija puste pohvale od sivkaigricka@.
fala, fala lipa, ovo mi dođe ka dobitak oskara za zloču! osin sivkuigricku@ koji mi ga je uručija, sad bi se ka pravi dobitnik triba zafalit i sviman drugiman koji su mi u tomen pomogli i podržali me, fala, fala najlipša... (čuje se pljesak cilega auditorija, uzvanioci se dižedu nanoge, ovacije ... mužika svira tuš). aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ko zna koju su mi bibliju podvalili pa ništa ne razumin!
Komentar od: @ 2. travanj 2010 17:03
Ajme Bumbar, kako si ti zločest, mislila sam da su od tebe zločestiji ziggy, hippopotamist, lemmy, marijano, ali brate mili , sve si ih nadmašio. Kako se ti osjećaš kao takav. Mora da ni tebi samom nije lako. A ako imaš obitelj, možda ipak nemaš........Ne bi dragi Bog dozvolio da netko mora s tobom dijeliti život.........
Komentar od: bumbarzzz @ 2. travanj 2010 10:44
bidna mala@ svaka ti je bistra samo nemoj dozvolit da te sivkoigricko@ izmaltretira. njiov je problem ča osin biblije nisu ništa drugega pročitali a ni bibliju nisu u potpunosti razumili.
iz libra "pale sam na svitu" moš puno tega razumit i naučit, ali nemoš ostat na tomen, triba čitat i dalje i drukčije libre!
Komentar od: ponistralisimus @ 2. travanj 2010 0:46
:-) Sivko @

Ja bila na licu mjesta u Rimu, na audijenciji kod ovoga Pape i nemam konkretne primjedbe, sve je ok.

A šta je on triba, ono, nagnit se ispovidit ti se i šapnit:

-Sivko, ugrizi me za gujicu, nemogu izdržat, ma moran ti priznat: je, pedofilije u kući kolko oćeš, je, muzemo ti Rvacku kolko god možemo, sanader je skida gaće, sa kosorkon je malo lakše, ona samo digne suknju.
Jebiga, bavimo se i pulitikon više nego mison, ispovidi me molin te!

A bidna sivka! Ti ga vidla 2 minutce i nima primjedbi! Ono, nisu mu narasli rogi i zubi, rep nije liznija ispod mantije pa je sve OK?
Komentar od: @ 1. travanj 2010 23:56
bidna mala@

? Gadljivost da,to nas i Isus uci, da prezremo licemjere,

Ne Isus nas nikada ne uči da nekoga prezirema. On nas uči da ljubimo jedni druge, nikakvu gadljivost ni slučajno ne smijemo osjećati. On kaže da ne smijemo biti kao licemjeri i pogani. Vitiš kako ti i ja različito tumačimo Sveto pismo.Svećenici su ipak zavštili puno škole, i imaju više znanja o tome.
Ovo o sanaderu mi je novo. Ja sam u Gajevoj čula da ga je crkva Gospe od zdravlja pomagala. Sad ti kažeš da je juga, eto vidiš kako o istom čovjeku kruže različite priče. Ali uz najbolju volju ne želim na njega troštii riječi.l
Pozz
Komentar od: @ 1. travanj 2010 23:49
bidna mala@
na današnij dan Isus je ustanovio Euharistiju. Za tu službu odabrao je svoje apostole, s preko njih svećenike da to vrše njemu na spomen. Dakle, nije rekao da u svojoj sobi molimoo sebično da nam da ovo ili ono. Rekao je vi ste sol zemlje i svjetlo svijeta. Dakle, nije rekao da odbacimo svećenike i kad se dovoljno opismenimo da nam oni ne trebaju. Ja sam rekla da ne smiješ imati mržnju ni prema kome, pa prema tome ni svećenicima, nisam tvrdila da ih mrziš. Ako netko dobro i lijepo govori, pa makar to bila žena koja je čistačica, frizerka, doktorica, časna sestra, ja uvijek saslušam. Bitno mi je ono što netko kaže, a ne tko je on po profesiji.
Get kažin,
znam ja jako dobro da mnogi ne mogu razumjeti vjeru, ali Isus je isto tako to znao i rekao je Tko ima uši, neka čuje. A kad ej slao 70 oricu da navještaju Evanđelje, rekao je tko vas ne primi, otiđite i otresite prašinu sa svojih nogu. Što se tiče Rima, ne slažem se ni malo s tobom. U Rlimu se nalazi grob svetog Petra kojemu je Isus rekao da će na toj stijeni sagraditi svoju crkvu. U nekoj državi ipak treba biti sjedište crkve. Ti imaš zamjerke ovome Papi, a zamisli tebi je ok Vojtila, a naš Rex Croatorum je i njemu našao zamjerku, tko bi nama ugodio. Ja bila na licu mjesta u Rimu, na audijenciji kod ovoga Pape i nemam konkretne primjedbe, sve je ok.
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 21:51
Tondin @

Bili miši i žabe...u bilom.
Komentar od: Lemmy @ 1. travanj 2010 20:19
Aragorn,
što da radim, razotkrio si me. Ja sam Dragan.

Kako si ti pametno dijete.
Komentar od: mustangP-51 @ 1. travanj 2010 19:54
Da ne povirujes koliko je budala u Hrvatskoj!
Komentar od: Aragorn @ 1. travanj 2010 19:41
Lemmy petokolonašu stari što se praviš blesav,priznaj gdje je Vasiljković
Komentar od: Lemmy @ 1. travanj 2010 18:56
Gatine,
nacionalizam ti je (kao mnogima prije tebe) isušio mozak.

Dokaz:
Spominješ mene u Zagrebu i moj "english" (?!) pa se normalni ljudi pitaju što to ima veze s mojim komentarima.

Nadalje. spominješ izraelske zločine prema palestincima koje ja oduvijek otvoreno osuđujem kao i palestinske terorističke napade na izraelce.

Ne znam što ti se to događa, pišeš svakakve gluposti i jedino ti mogu dobronamjerno savjetovati da ohladiš glavu.
Djeluješ kao da te drži nekakva viroza...
Komentar od: Tondin @ 1. travanj 2010 17:38
Izišće miši ti pergament na kraju balade...Bili miši...
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 17:25
http://hrsvijet.net/

Donosi ozbiljni članak o misterioznom pergamentu vidjelice iz Međugorja. Pergament je neuništiv, nemože se pokidat, zgužvat i tako dalje....

I tako priča ide dalje do jene točke: da vidimo pergament.
A pegament, pogađate? Nemožete vidit! Marija kaže da joj je gospa zabranila.

Adio pameti.
Komentar od: Aragorn @ 1. travanj 2010 16:06
Lemmy daj budi dobar i prišapni nam gdje ste sakrili Vasiljkovića poznatijeg kao kapetana Dragana?
Komentar od: Lemmy @ 1. travanj 2010 15:50
gatine,
kažeš MI6.
Dodaj Mossad, CIA ili još kakvu tajnu službu.

Vidim da se služiš istom metodom kao krivousti ljigavac.
I on je optuživao sve moguće tajne službe na svijetu kad bi mu netko postavio pitanje o njegovoj autokratskoj vladavini.

U kakvom ti košmaru živiš, dođe mi te žao.

Ne vidiš kako su u ime nekakvog "hrvatstva", najgori izdanci
i izrodi iz našeg naroda, palili kuće, ubijali starice i pljačkali
privatnu imovinu.

Nema to veze s obranom zemljhe i nadam se da će svakog takvog zlotvora stići pravda kad-tad. Ako ne ova naša, hrvatska, onda sam siguran da se Bogu neće moći skriti.

A ti se opameti i ne baljezgaj hvalospjeve zlu i zločinu.

Daleko su oni od ideje slobode za koju smo krenuli u rat.
Komentar od: Lemmy @ 1. travanj 2010 15:01
Najdraži su mi ovi koji još uvijek govore da su naši zločinci
osuđeni zbog "obrane doma".

Njima je "obrana doma" : ulijevanje sumporne kiseline u usta zatvorenicima (Glavaš) , prženje genitalija zavezanim zarobljenicima (ekipa iz Lore) i ubijanje starih baka metkom u potiljak (Norac)

Kakve sve gadosti neki vezuju uz "obranu doma" , to je da ti pamet stane.

Vjerojatno je i svećenicima-pedofilima Čučeku i Ljubičiću,
zlostavljanje djece po toj logici bilo "širenje kršćanskog nauka".

BLJUV !
Komentar od: @ 1. travanj 2010 12:52
Mladež SDP-a će prijaviti sve one koji su narušili dignitet kardinala svojim postovima pučkom pravobranitelju i delegaciji Europske unije u RH.
Viva la democration!
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 12:50
Sve šire i šire vešte,

da sakriju trbušine,

pune sirotinjskog kruva.

Komentar od: Tondin @ 1. travanj 2010 12:18
Bozaniću skini kapu, kakiću.
Komentar od: Lemmy @ 1. travanj 2010 11:34
Ovo je postalo apsurdno!

O sebičnosti nam govore oni koji nose zlatne halje dok puk gladuje i ostaje bez posla, oni koji su istjerali studente da bi pružili tajkunski komfor nadbiskupu, oni koji su uvijek uz hrvatske korumpirane političare da bi dobili svoj dio kolača,
oni koji i danas blagosljivljaju najgore zločince (Norac, Glavaš) i još sve to nama naplaćuju iz proračuna.
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 4:37
Dobro mu stoji ona vešta na volane, pa pjete, falde, famozno!

Pa tek oni vez...pa kadenica, pa prstenčić, benkica...a na vrhu

crvena kapica....još mi tu nekako fale i rećinice...šteta šta ne

pusti kosicu, možda neki mini-val, ili trajna, šta mislite?
Komentar od: get-kažin @ 1. travanj 2010 1:10
Najprvo,ovo okolo msgr.Bozanića,a čovik lipo radi svoj posal,
blagosivlje,daje i razrišuje,vodi mise i sl..Ča bi rekli dobri pastir
Božji,toko od otemu šjoru,a ovo drugo,na njega i njegovu dušu
niti je naše da mu sudimo(ka ča reće G&Bite),a moremo mu reć
ća mislimo od njegovon "djelu" u narodu,to je naše pravo i ko
če reć dobro kogod lošije,stvar je subjektivne prirode!
Ča mu ne zamiran-za razliku od drugi ipak jema malo višje"takta",i nije onoliko "uzdignut" ga njegovi prithodnici,
drugo je,triba bi bit barenko više samokritičan i ponekad i
ovoreno reć i osudit nike stvari u svomu "stadu"!
Ako i je "Crikva u Rvata"-"moralna vertikala" ondac višje triba
govorit i ne pripuštat se šenžacijuniman,vengo ka mudra
mater,dobro dite pofalit,zločesto pokudit..eto tega fali..
E..
Ča reć od dašnjemu Rimu,nikad gore,najprvo cila Italija jema
arlekina za pricidnika,a Vatikan,je jope dospija u onu
kolotečinu ča ga je držala svih vikova,virska dogma i
vira u nepogrišivost Sv.oca...A danas Panzer Papa nimalo
ni sličan niti u stoti dil on onega "dobroga pastira i sluge
božjega"Vojtile..Onaki,Papa se ne rađa jedanput u iljadu godin,šćeta ča je bidan propatija kroz život,ali čini mi se
da ko ne pripati nemore ni razumit ni ćutit drugia nekmoli
cili svit..Ajmo reć da je Vojtila bija ono ča bi svaki vjerski
poglavar triba bit,učvrstit svoju viru i kad je najteže,
pružit ruku pomirbe i kleknit tražeći oprost u ime svi ča
su zgrišili prin njega,a čini mi se da triba dodat i
"poslin njega"...A Rim je ono doba bija svitska sila No1,
a danas ko je nadomislite sami!!Mislin da ni teško pogodit,
Vatikan ni cento per cento...Eto toko..Da se ponavjan
barenko virnici sitite se Njegovi poruka i život će van
bit ispunjen i nebojte se nećete žbaljati...Ajte Bog...
Još jednon "Sretan Uskrs" sviman od vašeg malog getanina..
Komentar od: lavramo1 @ 1. travanj 2010 0:36
Ja s Bogon komuniciran direktno.Bez posrednika i bez provizije.
Komentar od: bidna mala @ 1. travanj 2010 0:35
Kako kardinal moze sugerirati za koga treba glasati? Tko je on da razdvaja ljude, zar mu nismo svi isti. On pastir-mi ovce. E, moj Sivko dobri i posteni:)
Komentar od: bidna mala @ 1. travanj 2010 0:30
Sivko, gdje si i iz koje moje recenice vidjela mrznju?Prema kome? Gadljivost da,to nas i Isus uci, da prezremo licemjere,zar nije tako. ne znam odakle si, nije ni vazno, u Gajevoj su stali Sanaderovi i bili su vrlo siromasni,znas li to?Ona odvratna,koministicka,srpska ili kako je vec zoves drzava, vrlo ih je pomagala, znas? Neka ti napisu ljudi sta stoje u Splitu pa znaju di je Gajeva i sta su i tko bili Sanaderovi? Jeli slucajno, don Vinku,palo na pamet,samo palo na pamet da jedan od vrijednih satova(nije im to obiteljsko nasljedje) proda i podijeli sirotinji?A bili su i te kako sirotinja? O cemu dalje treba da ti govorim? O etici, moralu?
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:30
:-) ka i naši političari, uvate ih da kradu i lažu, a onda oni tuže za ˝duševne boli¨ pa viču da su ˝napadnuti˝

A komedije, ovoga se ni Dante nebi sitija stavit u libar o deveton krugu
Komentar od: bidna mala @ 1. travanj 2010 0:25
Sivko moj dobri i posteni! Ne imputiraj mi ono sta nisam rekla, niti bih. Zasto bih vjerovala Bozanicu?Sta je uradio da mu vjerujem,on je licemjer.Zasto bi mi on citao i tumacio Bibliju?Crkva je zajednica Boga i ljudi.Bozanici su bili potrebni kad je puk bio nepismen da bi mu citali rijeci Bozje.I citali su i tumacili kako ih volja. Sta ce meni Bozanic citat Bibliju i tumacit rijec Bozju. Ne moram ja ici Bozanicu da bih se molila Bogu. To mogu u kutu svoje sobe,zar nije tako?A licemjeran je,gdje je jednakost i siromastvo koje propovijeda?.Sta je i kome i od cega on dao?
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:25
Svaki čovik to vidi. barenko 90%
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:24
Loše strane su nenormalno bogatstvo crkve dok drugi skapavaju.
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:23
Dobre strane crkva triba imat po definiciji. u to se nediran.
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:21
Za Barišu znan, otiđi pa vidi.
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:20
Nisan sivko moj, Travanjnjnjnjnjnj!
Komentar od: @ 1. travanj 2010 0:16
ponistra,
tebi je samo važno da omalovažavaš crkvu, a crkva smo svi mi po definiciji. Isus je rekao da je On glava crkve, a mi smo udovi. Ne znam odakle ti ti podaci o Barišiću. Neki od vas su spremni svašta napisati da ponize crkvu. Da se uvjeriš u milijun dobrih strana, ti bi opet vozio po svome.
Komentar od: @ 1. travanj 2010 0:09
bidna mala,
ne govori ono što ja nisam rekla. Rekla sam da trebaš vjerovati Bozaniću, a isto tako i svakome tko poziva na mir, ljubav, radost, nesebičnost. Ne smiješ nikoga mrziti, ni svećenika, ni učitelja, ni kolegu, ni ljude koji su ti nanijeli zlo,ako u životu želiš dobro sebi i svojima. Mržnja i sebičnost su jako loše osobine čovjeka. Evo, getanin kaže ono što je Isus rekao, sve što učinite bilo kome dobro ili loše isto je kao da ste Isusu to učinili. Kad se sjetimo što su Isusu činili, čudimo se kako su mogli, a često smo mi upravo takvi prema svojim bližnjima. Kad sami o sebi razmišljamo, svi mi sebe vidimo kao dobra, idealna stvorenja i u tren nađemo opravdanje za svako zlo koje počinimo. Nije važno jesam li ja tebi draga ili ti meni. Važno je da se svidimo Isusu, daj Bože da u tome uspijemo.
Komentar od: ponistralisimus @ 1. travanj 2010 0:05
Sivko @ 31. ožujak 2010 23:41

Crkva nismo svi mi, jer narod gladuje, a ovi gori se tove, kupaju u zlatu, svili i kadifi.

Aj sad ti meni reci da san u krivu.

To ko nan ide na živce nema nikakve veze sa zgrtanjen milijardi koje ima crkva, a stalno laprda o dobroti i poštenju.

Šišanje i kupanje staraca isto tako nema ama baš nikakve veze sa gore navedenin baljezgarijama dotičnoga jer je časnama to šta rade-zanimanje, a na kraju krajeva i plaću primaju.

Pomažu, pa šta? to in je i u programu i to opet nema veze sa gomilanjen zlata, love i nekretnina.

Nije na nama da upiremo prston, može i sa dva, po mogućnost iste ruke, kažiprston i malin.

Odakle ti ta priča o osmjehu? Kakve to veze ima i odakle ti znaš da se ne smijemo? A još malo, samo ćemo i to moć dat.

Jedno pitanje za kraj:

Znaš li da Barišić u palači ima garažu sa klimon, dva kromirana lifta od po mijun kuna, zlatne kvake i špine ?

(da nebude zabune rječ je o zlatu punog profila a ne pozlati)
Komentar od: bidna mala @ 1. travanj 2010 0:01
@sivko moj, dobri i posteni!
Da te podsjetim, ako si zaboravila, dok ne napisah sta mislim o Bozanicu bila sam ti draga i kako si rekla duhovita,a za sebe sam rekla,ne za druge, da nisam ovca da bi mi Bozanic bio pastir,jer on je obican cobanin koji je samo nasao lak put do lijepog zivota.Toliko! I kakve veze ima misljenje o njemu s vjerom u Boga?Sta? Tko ne voli Bozanica,nece njega Bog volit.Ne razumijem!
Komentar od: @ 1. travanj 2010 0:01
Getanine,
slažem se s tobom, ali sreća u svemu tome je što nećemo jedni druge suditi, nego će nam svima On suditi. Tako da svatko od nas mora sebi posvijestiti zašto on ide u crkvu i što osjeća u svom srcu. Za to ćemo polagati račun, a ne za to što radi Bozanić i kako on izgleda. Neće nam se to uzeti kao olakotna okolnost, ni u kom slučaju.
Ovo Rim tlači sve, nisam razumjela, je li to simbolika ili misliš na Vatikan?
Komentar od: get-kažin @ 31. ožujak 2010 23:53
E moj svitu,evo u vrime,ča je ovod svake godine se ponavja ista štorija,isusova muka i blagdani od Uskrsa,ča oće reć
najsvetiji dan od svih,jerbo je Isus uziša na nebo i uskrsa
jope u tilu judskome,to je ono ča sve jude,triba i more nadahnit,
jerbo tek do ovega spomena na muku počinje sva štorija,jerbo
oni ko viruje i spreman je primit u sebe Isusa i njegovu muku
more se pripoznat ka pravi virnik!A ča reć,danas evo svit žive
skoro ka u to doba,Rim tlači sve,danas finahncije vladaju sviton,uvik su bile i danas u rukama Isusovog naroda
-Židova,jema i bibliski Herod,to je MMf i SAD,priko svojih
"pilota" turaju cili svit u nenadinju ,siromaštvo i bijedu!
A zač?Ne svitu poradi altruizma i jubavi prima biližnjen
svome,vengo prima jubavi prima "Svjetlonoševon"
izumon -NOVCU!!!A,ča mi obični svit moremo bit višje vengo
pijuni na ploći od šaha!a mislin i puno manje...
A ovo ča se u ova doba,sviton šir dah "ekumenizma" i jubavi
prima bližnjemu svome,jope se pričinja kroz nike prikoviše
"prizemne" i "proste" stvari,darivanje,jaja,običaje,poć ispovidi se,doć na misno slavje,a di smo u sebi u duhu
svojemu?Ča nan ga je da Stvoritelj naš?Jeli kogod misli ako
je nosija križ da je učinija ništo ča ga stavja u boje misto u
"onemu životu",jerbo ako se samo ovi dana sitimo muke i
iskupljenja,a sve druge dane živemo ka "čovik je čoviku-vuk"
di smo onda?jeli to hipokrizija-licemjerstvo,najprvo prema sebi a ondac i daje prima sviman okolo sebe!

Ča je nikor reka,triba živit u viri,a virovat a ne živit!
Grey&Bite,jemaš dobar gard(nebi ni Bobu Sapu bilo lako)
ali triba nike stvari posložit,najprvo,vira je u ćoviku ne
obrnuto,ako je vazme,vengo je samo kadikad "koristi"
onda je nije saživija sa svojin duhon i bićen u sebi!
A usudin se reć(ja nisan po tomu duboizan) nije virnik oni
ča ka papagalo ponavja Svetu misu,oli proštije Sv.pismo
ka novine iz trafike,i liturgiju prati ka šou na Tv,nesmi se
čovik toko otpustit od osnovnih počela vire,nauka da triba
činit i virovat i molit,za spas duše...!Grey&Bite,teško je svitu
koji nije "o´vire" stvari približit,jerbo uvik gleda di će nać
koju "falingu" da more reć..eto jesan van reka...
!
Vira ne bi tribala bit stvar koju će se automatski primat i
samo kroz ceremonije prihvaćat,vira mora bit u čoviku,stanje
duha i uma,prihvaćanje,nikako elitizam oli samodovoljnost
pripadanjem nikoj crikvi,crikva je u nama,a oćemo li je
živit oli samo "do-življavat" nije samo stvar izbora,vengo i poslanja naše duše...Ajme uletija san u one nike šufištike
rasprave,nehoteć ništa višje vengo reći---Virujte svitu
i biće van boje,ne virujte-vaš izbor,ali nikad nikomu ne
naudite ,jerbo ča je reka:"Ono ča činite najmanjemu od
moje braće-činite i meni ..!"Eto toko,iskoristit ću ovi put za
čestitan sviman "Sretan Uskrs" i blagoslovjene blagdane,
sviman virnica i drugiman,ipak svi istu arju dišemo i sito
nan sunce blušći...!Zdravi veseli bili Vaš getanin..
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 23:51
bidna mala@
upravo si sve ljude koji idu u crkvu nazvala ovcama. Da ti vjeruejš Bozaniću, zašto ne, ako čovjek govori istinu, poziva na mir i dobro, bilio koji, trebaš mu vjerovati. Ako ti ne vjeruješ u Boga, zašto potcjenjivati bilo koga? Jadna si jer nemaš u srcu mir, on nam je itekeko potreban......Vidi se po načinu na koji jpišeš. Više se ovdje može pročitati između redova o svima nama, nego o onome što je napisano. .
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 23:41
Čarli,
kažeš da fali onih zdanja di se može dostojanstveno dočekat polazak ka nebesima.
Za mene,a i za 90 posto građana Hravatske, to je upravo crkva.
Crkva smo mi svi, a ne samo kler. Dakle, koliko se mi brinemo o svojim roditeljima, susjedima, kolegama s posla, možda čak i ljudima s kojima imamo samo kratkotrajan suret, kakvi samo prema njima? Uglavnom nam idu na živce, često kritiziramo druge koji ništa za njih nisu učinili, a gdje sam ja, ti i ostali ljudi u svemu tome? Nema nas nigdje. Ja znam da ima časnih koje nose ili ograniziraju nošenje hrane starima i nemoćnima, kupaju ih, šišaju, pomažu na razne načine. Ne znam slučaj da je netko ostao prikraćen za pomoć. Znam da s Oltara često traže pomoć ljudima u zapošljavanju, liječenju, čuvanju djece isl. Ne znam za slučajeve gdje su okrenuli leđa potrebnima.
Bez obzira kako vi sada reagirate na ovo i da sam pristrana, ja pišem samo istinu.
Čarli, ti si vrlo emotivan čovjek, ali nije na nama da upiremo samo prtom, svatko od nas može drugima darovati barem osmjeh, a ima mnogo ljudi kojima smo uskratili pomoć kad smo im bili potrebno. Domovi su puni naših roditelja, o djeci nam skrbe vrtići, repeticije plaćamo djeci, o susjedu ne znamo ni je li živ, a kamoli je li mu nješto treba, neka se netko drugi birne, najbolje crkva................
Komentar od: ponistralisimus @ 31. ožujak 2010 23:34
Pardon, zajeba san se, pa sad rade one nove aparate sa panorama opcijon
Komentar od: ponistralisimus @ 31. ožujak 2010 23:33
A vidi ga vidi :-) nešto mi je smrša od zadnji puta, oće li mu ko stavit jabuku u usta? Da ćovika ne uvati debuleca :-)

A smija ljudi moji, još malo, kad ga budu slikavali, tribat će in triptih!
Komentar od: bidna mala @ 31. ožujak 2010 23:21
A, zasto sam jadna,sivko? Sta mislim svojon glavom, a ne Bozanicevom? Za sta ce mi biti kasno? Da pocmem vjerovati Bozanicu i slicnima?
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 23:19
Sivka@ moja.

Moraš se naučit i prihvatit da postoje drugačiji ljudi sa drugačijim mišljenjima i nekim dokazima.
Sebičnost je rič ko i svaka druga. No značaj te riči je interesantan. Sebičnost se veže uz osobinu čovika u negativnom smislu. Ja tu rič ne volin. Mrsko mi je kad sebičnjak pribača o sebičnosti drugih.
Crkva je u totalu sebična ustanova, Ako se slažeš da je crkva posrednik između Boga i nas. Crkva grabi, traži, uzima, moli a sve poradi svog interesa.
Mene zanima crkva koja daje. Nesebično daje ono što vjernicima treba. Lipo je imati di kleknit i molit. Lipo je čut Božju rič i imat pred sobom božje lice koje te upućuje u suživot sa Stvoriteljem.
No što osim duhovnog. Što kad si star i nemoćan, kad boli i kad si nesritan u samoći bez bližnjeg i pomoći.
Svakim danom gledam prsten crkvi oko Splita. Previše ih je. Nepotrebno previše dok u isto vrime fali onih zdanja di se može dostojanstveno dočekat polazak ka nebesima.
Tu smo svi zakazali a nije li nauk crkve upravo u tom pravcu.
Podilit valja, suživot živit u jednakosti, razumjevanju i pomaganju.
Ima li toga Sivki? Ako i ima, nedovoljno je.
Nisan ja ono šta misliš da jesan. Ja san samo malo slobodniji i dopuštan sebi da razborito mislin. Nisan baš opčinjen veličinama i olako ne rasprodajen svoju šansu da buden svoj.
Pa šta ko mislio.
Sebičan nisan.
Komentar od: bidna mala @ 31. ožujak 2010 23:18
Sta je sivko? Sad smo odmah u neprijateljstvu, jer ne govorin ono sta bi ti volila cut?Istina je, ne govorim to, ma ti govorin istinu.
Komentar od: bidna mala @ 31. ožujak 2010 23:16
I sta mislis? Je li mu palo na pamet da bar na Uskrs podijeli sirotinji, a znas li koliko je ima? Koliko svita nema za kruh?
Sta mislis o tome da svojim djelima pokazemo kakvi treba da budemo?On je pokaza i izgledom (ne biva se onakav od molitve vengo od zderanja) i govorima!On pastir moze biti samo ovcama, meni ne, sigurno!!
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 23:13
bidna mala,
kad shvatiš koliko si bidna i jadna, već će ti biti kasno. Vrijeme je da počneš misliti o sebi.......... Sad će i ostali, ima vas još.
Komentar od: bidna mala @ 31. ožujak 2010 23:10
@sivkoigricko
Ne mogu vjerovati da te u ovu uru vidim da komentiras ovi tekst,bila sam sigurna da ti negdje skruseno u molitvi,klecis i molis za ove bezboznike@grdelina i dr :)).ja bidna mala sigurno nisam tu, je li? I u pravu si za stisnutu ruku,nikad u Bozanica nisam vidila ispruzenu ruku.Nikad nikome nije da,samo uzima!
I zamisli, nije ih niti sram!
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 23:04
Ajde, mustang,
sad promini nick, pa nastavi u istom tonu............
Komentar od: mustangP-51 @ 31. ožujak 2010 23:01
Jebi ga, meni on izgleda ko boxer slobodnim stilom; zbreka, nabildan, pogled ko u Antise.......
A vidis ipak razumi sirotinju i tocno zna da je ona tu negdje oko crkve.
Jadan covik sigurno ne moze spavati zbog te sirotinje. Nije mu lako. Ipak je on od svih (zivih) hrvata najblizi Bogu i osjeca da bi kao takav trebao nesto uciniti ali su mu mogucnosti ogranicene.
Ajde bar ce se moliti za sirotinju. A i to je nesto!
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 22:57
Čarli,
lako ćeš ti za crkvu, nadam se da ti nisi sebičan.Kad čovjek ima stisnutu ruku, onda u nju nemože ništa ni primiti. Vrlo ružna osobina, ajme majko.........
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 22:54
grdeline, a i ostali,
vi ka da dežurate i čekate da slobodna izbaci nešto o svećenicima da bi uskočili sa ovakvim smiješnim komentarima.
To je prosto nevjerovatno. Nije vama crkva nikakvo zlo u životu nanijela nego vi sami sebi i svojima, a i oni vama. Lako biste vi za kler, nego ste jadni i nesretni i onda vam je svak kriv. Ide Uskrs, bit će još ovakvih kolumni, budite atento, a sad će vam se pridružiti i oni što koriste puno nickova, pa sami sebi daju podršku........... svi već znamo koja imena koriste.........
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 22:51
SEBIČNOST......koja lipa rič.

Srićom, crkva u Hrvata nije sebična.
Komentar od: @ 31. ožujak 2010 22:48
a vidi mu gvace...
Komentar od: bidna mala @ 31. ožujak 2010 22:31
Kolumbo je nista sta Bozanic otkriva:)) Kaze da je oskudica najvidljivija kod onih koji su ionako najugrozeniji i najnezasticeniji u drustvu. Ma, kako je to samo uspija vidit?
Ma, kako je samo pametan! Korizma? A njanci deke nije smrsavija:)))
Komentar od: painkiller @ 31. ožujak 2010 22:13
Pa ljudi kako van nije žaj bidnog klera? Pogledajte samo njihovog poglavnika u Hrvata. Upali obrazi, ispijene oči, žuljevite ruke, u dronjcima besciljno tumara hodnicima banskih dvora, nebi li mu koji ministar udijelio još koji kilogram suhog zlata!
četvrtak, 09.02.2012.

Anketa

Biste li tužili svoj grad zbog neočišćenih ulica i lomova?



Pošalji Rezultati

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Centar Zdravlja | Crochef.com | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | MojKvart | Moj spoj | Moja edukacija | Neon | Otvoreno more | Ptičica | Punkt | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Stilist | Šibenski list | Teen | Teen.hr | Teen385 | Vita | Životopis | Znanost.com | MediaPoint | KlikniMO.hr | WAZ: Der Westen |