Slobodna Dalmacija

Hrvatska

11.03.2010. | 19:41

PISMA miroslavu tomaševiću

ZAKON ULICE Otac osvetnik dobio podršku

Iako su stručnjaci osudili čin Miroslava Tomaševića koji je pretukao mladog nasilnika koji je “iscipelario” njegova sina, karlovački otac osvetnik dobio je veliku podršku roditelja širom Hrvatske.

Kontaktiralo je s njim nekoliko desetaka roditelja iz Vukovara, Slavonskog Broda, Požege, Zagreba, Splita, Zadra, Šibenika i drugih gradova.

Javljali su se uglavnom oni čija su djeca bila žrtva nasilja, a među njima je bio velik broj onih koji su smatrali kako nasilnici nisu primjereno ili nisu uopće kažnjeni.

Jedan otac iz Zadra, inače državni službenik, pozvao me čak da mu pomognem pohvatati tri huligana koji su mu prošle godine prebili sina. Mladić je tada bio izgubio dvije litre krvi i morali su mu presađivati dio tkiva. Napadači su izbjegli suđenje – kaže Mirko Tomašević.

Znao sam da imamo problem u društvu što se tiče maloljetničkog nasilja, ali tek sam u posljednja dva dana shvatio kolikog je on razmjera. Sustav mora profunkcionirati, a nužno je uključiti i roditelje, inače je pitanje dana kada će se pojaviti novi slučaj Ritz – kaže Miroslav Tomašević, koji je jučer 45 minuta razgovarao i s Renom Ritzom, ocem pokojnog mladića koji postao sinonim za maloljetne žrtve nasilja.

M. Pušić / EPEHA

Pišite uredniku

Pošaljite link

Komentari

Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 22:51
skalice @,

Skalice potpuno si u pravu, to je nas najveci problem.
Sta nam je cinit? Pisat komentare, kritizirat, ali ne samo Keruma vec te nepravilnosti i nelogicnosti u zakonu. Zato san ja cesto na rubrici CRNA KRONIKA, gdje ima tog materijala za kritiku. To je nazalost jedino sto mi mozemo cinit. Komentari se citaju, budi bez brige. To je puls javnosti. Viidila si kako le Oliver diga ruke sa te gradske love, koju mu je Kerum tako velikodusno tija dati. To je samo jedan primjer.

...................................PISAT PISAT I OPET PISAT...................
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 22:37
cajaa@
Lopta je svugdi, puno je široko otišla. Toliko široko da će joj jako puno vrimena tribat da uđe opet u teren, ako se nije skroz izgubila.
Država je puna zakona koji su doneseni, ali ih se niko ne pridržava. Sve je puka teorija, i doslovno, mrtvo slovo na papiru.
To ako smo imali sriće pa je neki zakon logičan. A di su oni šta su puni proturječnosti i nedorečenosti?! Takvoga se ne mogu pridržavat ni najbolji. Pa bi bilo bolje da ga nema.

I da ne duljim i ne prepričavam i sebe i ostale... I? Šta ćemo sad?

Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 22:35
i sta smo zakljucili?

moli boga da budes te srice i dite ti ne bude meta
ako pak bude,a ti prijavi nadleznima i cekaj,mozda jednog dana taj slucaj netko i otvori,mozda ...nikad ne gubit nadu...

boze,pameti...
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 22:30
12.03.2010. | 14:30

Kaštelanin pljusnuo dječaka koji mu je tukao unuka pred školom
Pet tjedana od fizičkog sukoba dvojice učenika petog razreda kaštelanske OŠ Bijaći, policija je zbog remećenja javnog reda i mira prijavila djeda jednog od njih, Ivicu D. (58) koji se umiješao u dječji okršaj. Ivica D. je 4.veljače oko podne i pol naišao dok se njegov 11-godišnji unuk pred školom u...Više... BOLEST SE SIRI. (CRNA KRONIKA).
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 22:26
Marjory @
nesmi dabome,ali ja ti govorin o TROMOSTI,TROMOSTI,SPOROSTI,SPOROSTI,NEEFIKASNNNOOOSSSTTTIII SUSTAVA
################################################

Pa ja to sve kritiziram i borim se protiv nepravde od kad god sam na portalu.
Ali isto tako, u ovom konkretnom slucaju, ne odobravam samoinicijative i uzimanje zakona u svoje ruke.
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 22:20
skalice @

Skalice pa sve to sta si ti nabrojila ja vec dugo na portalu kritiziram. Da nam je sudstvo neefikasno to zna i svaka ptica na stablu. Nepravedno je kad se za takve propuste krivi policija. U njenoj je nadleznosti napraviti prijavu i, ili privesti prestupnika, ali sud je taj koji dalje donosi odluke. Lopta je kod SUDSTVA.
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 22:15
je, i lipo si reka, cajaa....
"to je stvar institucija, policije i suda... "
to je njihova stvar... u škafetu.
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 22:11
Nije mi dovoljno. Znan da si u pravu, ali opet mi nije dovoljno, nego mi je još veća muka od toga šta je to tako.
Šta ćeš reć onoj jadnici koju je muž pribija, pa ga je prijavila na policiju i onda je ona išla u zatvor, a on je dobija samo opomenu? Šta ćeš reć ocu koji je dite odgaja ka i ti, sad je unakaženo ili mrtvo? Šta ćeš reć onome šta mu je sudac sve ukra?
Ja znan i razumin da nasilje nije rješenje, ali kako ti ne razumiš da naša država ne funkcionira? I da sve loše šta se događa, proizlazi iz nepostojanja odgovornosti? I policajca i suca, i likara, i učitelja, i roditelja!
Ponovit ću još ovaj put, i čini mi se da neman više šta reć na ovu temu - ljudima je dosadilo. Nije neobično ni da ispale i na relativne sitnice, a kamoli ne na sakaćenje ili ubivanje vlastitoga diteta.
Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 22:04
ala njega cilo popodne,eto sad si mi otkria toplu vodu

"nitko nesmi uzimati zakon u ruke"

nesmi dabome,ali ja ti govorin o TROMOSTI,TROMOSTI,SPOROSTI,SPOROSTI,NEEFIKASNNNOOOSSSTTTIII SUSTAVA cajaaa@
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 22:00
Marjory @
skalice @

Podjite na rubriku Crna kronika, tamo cete naci slican clanak i komentare.

Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 21:54
Marjory @

Ja razumijem gnjev tog oca, ali on to nije ucinio u afektu vec planski i sistematski. Sve je do u detalje planirao. Takve osobe su opasne po drustvo.
Trebao je ici redovnim putem. Uostlom, kad je u pravu zasto je osudjen?
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 21:49
skalice @

Tija san reci i ponavljm :

NASILJEM SE NE SUZBIJA NASILJE I DA NITKO NEMA PRAVO UZETI PRAVDU U SVOJE RUKE, JER JE TO STVAR INSTITUCIJA - POLICOJE I SUDA.

Jeli to dovoljno jasno, ili mozda nije?
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 20:58
cajaa@

Oprosti, nisan razumila najbolje, šta si točno preporučija ovin ljudima, i svima nama koji živimo u ovome i odgajamo sinove da ne tuku slabije, niti za šalu.
Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 20:35

to je potez povriđenog,u sustav razocaranog,gnjevnog i emocijama preplavljenog oca..
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 20:11
Marjory @
Ovo je ispovjest oca, koji se osvetio, a ne stitio sina. Cista sacekusa, planirana i pripremljena.

....Presreo sam ga na putu prema školi. Pozdravio sam ga i zazvao imenom. Pitao me odakle ga poznajem. Odgovorio sam mu pitanjem ‘kako te poznajem’ i lupio ga šakom u glavu. Pao je na tlo. Rukama sam ga zgrabio za kosu i odvukao u obližnji grm.

Uhvatio sam drvenu palicu koju sam si tu pripremio i natukao ga. Udarao sam po nogama. Pazio sam da ga ne ozlijedim jako. Uspio se dignuti, pobjegao je prema Šumarskoj školi. Krenuo sam za njim. Izgubio se u hodnicima - ovako je 58-godišnji Karlovčanin Miroslav Tomašević opisao kako je prošle godine u svibnju pretukao 17-godišnjeg učenika Šumarske škole I.Ž. zato što je ovaj nekoliko dana ranije prebio njegova sina, tada također 17-godišnjaka.....kraj citata

Pa sad ako ti ovo ne razumis, daj muzu da ti objasni.
Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 19:22
sebi sam rekla, da je ono bilo zadnje, ali evo prozvana ,odgovaran

mi , koji smo danas reagirali nemozemo vise slusati,citati prebijanja,ubijanja i razne druge vrste agresije koja nam se svaki dan događaju pred nosom

kako ti znas da je dite ovog covika icim iniciralo slucaj,kako znas da nije sustavno od svog „prijatelja“ bio maltretiran,da se mozda nije pokusa sam rjesiti nasilnog vrsnjaka ...

otac , vođen strahom od najgoreg, posegnuo je za zastitom svog diteta (za tebe neprihvatljivo,za normalno drustvo neprihvatljivo,ali ovo bi triba bit vise nego dovoljan alarm za sluzbe da se probude da se situacija neotme kontroli)


Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 18:56
Marjory @

Istina je da san ja reka da necu komunicira s tobom, a gerudo slucaj Ritz je strana stvar i primjer gdje grupa vrsi nasilj nad pojedincem, sto u ovom incidentu nije slucaj.
Ovdje otac vrsi osvetu, a ne zastitu, sina koji je u tuci sa vrsnjakom dobio batine, na sljedeci nacin, citat:

....Presreo sam ga na putu prema školi. Pozdravio sam ga i zazvao imenom. Pitao me odakle ga poznajem. Odgovorio sam mu pitanjem ‘kako te poznajem’ i lupio ga šakom u glavu. Pao je na tlo. Rukama sam ga zgrabio za kosu i odvukao u obližnji grm.

Uhvatio sam drvenu palicu koju sam si tu pripremio i natukao ga. Udarao sam po nogama. Pazio sam da ga ne ozlijedim jako. Uspio se dignuti, pobjegao je prema Šumarskoj školi. Krenuo sam za njim. Izgubio se u hodnicima - ovako je 58-godišnji Karlovčanin Miroslav Tomašević opisao kako je prošle godine u svibnju pretukao 17-godišnjeg učenika Šumarske škole I.Ž. zato što je ovaj nekoliko dana ranije prebio njegova sina, tada također 17-godišnjaka........


Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 18:15
rekla sam da necu ulaziti vise s tobon u komunikaciju ali si me izazva na ovu po mene prevaznu temu

ti zivis u jednoj uljuđenoj zemlji,kakva ja zelin da bude i Hrvatska ,cin prije, zato i jesam ovako gorljiva i stalo mi da se stvari vise pokrenu s mrtve tocke

moje ogorcenje je tim vece jer sam mater i to jos s vecom osjetljivoscu dozivljavan i nemogu zamislit da mi dite tako netko prebije
Odgajan ih ,trudin se ostaviti ovoj zajednici cestite, vridne i postene ljude koji ce sutra stvarati nova dobra i poticati druge na cinjenje istih
i dok trepnes, sva moja nastojanja su necijom bahatoscu,nasilnistvom otisla u vitar
sta sad vridi bilo kakva ric i utjeha gđi.Ritz,njenog sina nema
a da nam se nebi vise ponavljali slucajevi „ritz“ moramo reagirati,ovo je postalo preopasno
ti pricas o policiji,sudstvu ,pa u susjedstvu imam obitelj ciji 15-njak vozi auto,policija iziđe napravi fol neki zapisnik i opet sve po starom,dokle....najvjerojatnije dok netko ne izgubi glavu zbog ovog malog balavca .


Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 17:43
Marjory @

Marjory i u ovom slucaju i o onom didi u rubrici Crna kronika se radi o vrsnjacima i to jedan na jedan, pa to triba adekvatno komentirat.
Drugo je kad se radi o bandi nasilnika koji maltretiraju i mlate pojedince, onda to i ja drukcije komentiram, ali isto tako bez oko za oko zub za zub. To je stvar policije i sudova. Sve drugo je nezakonito.
I nemoj mi sad doci sa argumentom- policija ne radi svoj posao. To nije tocno. Treba slucaj prijavit, a ne uzimat zakon u svoje ruke. Ni na DIVLJEM ZAPADU nije vise tako, pa nebi trebalo biti ni na DIVLJEM ZAPADU BALKANA.
Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 17:14
kako se krivo percipira problem

uvik su vrsnjaci zadirkivali jedni druge i uvik je bilo djecjih potezanja

danas imamo opasno rasirenu pojavu ,koja iz dana u dan poprima sve vece razmjere
moj sin kada vikendom izlazi vanka svaki put moran strepiti i cekati kad ce doci doma
ovo je postalo neodrzivo
pojedinac nemoze nazalost nista ili bolje reci malo, vrlo malo mu ostaje prostora da on kao jedinka nesto napravi
sustav mora iznaci mjere sto ciniti s djecom problematicna ponasanja,moramo pomoci i njima ,a i nasu dicu zastititi od terora
moramo od nekud krenuti,ovako smo stalno u zacaranom krugu
dicu koja su nasilnici ,pravdamo nisu oni krivi ,krivo su ih odgojili ,poticu iz problematicni obitelji ,triba im pomoci,....dica koja su zrtve ,nose biljege kroz zivot i opet u njima se javljaju nove frustracije koje oni kasnije prenose i tako krug se zatvara

danas su nam dica na smrt pretucena,danas se nasilnici udruzuju , presrecu i ucjenjuju
to su postali pravi mali delikventi,teroriziraju vec u osnovnim skolama i to im postaje obazac ponasanja
to vise nije djecja igrarija
mozemo ovako lezerno bacati komenatre jer nije nase dite u pitanju,a sutra kad ode u skolu ,da li je ono,nase, sljedece na redu....?????
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 16:36
Ako vam je malo evo jos kostiju, pa gustajte.

12.03.2010. | 14:30
Kaštelanin pljusnuo dječaka koji mu je tukao unuka pred školom

Pet tjedana od fizičkog sukoba dvojice učenika petog razreda kaštelanske OŠ Bijaći, policija je zbog remećenja javnog reda i mira prijavila djeda jednog od njih, Ivicu D. (58) koji se umiješao u dječji okršaj.

Ivica D. je 4.veljače oko podne i pol naišao dok se njegov 11-godišnji unuk pred školom u Kaštel Novom tukao s vršnjakom.

Vidjevši kako dječak mlati njegovog unuka rukama i nogama, te ga zabija u ogradu, Ivica D. nije se uspio suzdržati - odvalio je pljusku dječaku koji mu je tukao unuka, pa na taj način okončao sukob koji se odvijao pred očima veće skupine djece.

Navodno je njegov unuk imao običaj zadirkivati školskog kolegu, a ovaj je na provokacije odgovarao silom.

Policija je o događaju izvijestila Općinsko državno odvjetništvo za mladež i Centar za socijalnu skrb Kaštela.
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 16:18
skalice @,

Evo ovako:
.... "Presreo sam ga na putu prema školi. Pozdravio sam ga i zazvao imenom. Pitao me odakle ga poznajem. Odgovorio sam mu pitanjem ‘kako te poznajem’ i lupio ga šakom u glavu. Pao je na tlo. Rukama sam ga zgrabio za kosu i odvukao u obližnji grm.

Uhvatio sam drvenu palicu koju sam si tu pripremio i natukao ga. Udarao sam po nogama. Pazio sam da ga ne ozlijedim jako. Uspio se dignuti, pobjegao je prema Šumarskoj školi. Krenuo sam za njim. Izgubio se u hodnicima - ovako je 58-godišnji Karlovčanin Miroslav Tomašević opisao kako je prošle godine u svibnju pretukao 17-godišnjeg učenika Šumarske škole I.Ž. zato što je ovaj nekoliko dana ranije prebio njegova sina, tada također 17-godišnjaka.".... kraj balade - radi se o vrsnjacima 1 protiv 1.

Skalice kad san se ja ka mulac zna potuci i dosa doma pretucen, onda bi me otac pita:" ko je bija jaci?" Kad bi mu ja reka onda bi mi savitova da se ne diran u jaceg, i jos bi doda da nije lipo se tuci.
Tko ja odgajan moja dva sina u nadi da ce oni jednog dana tako odgajat svoju dicu.
Pozdrav
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 15:59
cajaa@

dajen punu podršku vašin nenasilnin metodama. Virova ili ne, ali ni ja ni 70% osoba u današnjoj raspravi nije za nasilje, niti mislimo da je rješenje. To odgovorno tvrdin.

Ali, molin te, stvarno te lipo molin, reci mi šta nan preporučaš?? Nama u ovoj situaciji i ovde di jesmo.

Ako izložiš rješenje koje bi moglo funkcionirat, ALI OVDE, KOD NAS, ja ću se prva ispričat svima i velikin slovima ću napisat kako san u krivu šta razumin roditelje koji su reagirali kako jesu.
Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 15:12
gospodarplime@,

Draga kolegice mozes biti ponosna na svoju reakciju i razmisljanja, jer ne drzis nista do uzimanja pravde u svoje ruke, koja vodi u bezakonje i kaos.

Ovaj "brizni" otac moze isto tako biti "ponosan", jer je svom sinu, a time i sinu svoga sina............., pokazao krivi put, put nasilja i osvete - OKO ZA OKO ZUB ZA ZUB.

Ova podrska komentatora NASILJU me zaprepastila i rastuzila. Bože, oprosti im jer ne znaju što čine!
Komentar od: borac_za_pravdu @ 12. ožujak 2010 14:53
TRIBA MU DOĆ OTAC NE OTAV KVREGU I BRZINA
Komentar od: borac_za_pravdu @ 12. ožujak 2010 14:52
ČOVIK JE ŽIVIJA SVOJ ŽIVOT DOK MU NEKI KRETEN NIJE NAPROBIVA MALOGA IZ ČISTE OBIJESTI

KAD ĆEMO POČET SLUŠAT ŽRTVE I NJIOVE PROBLEME HAAAAAA ???

NAJBOJE DAT MANITAŠIMA SVA PRAVA I PROGLASIT NAS MAFIJAŠKON DRŽAVON
Komentar od: borac_za_pravdu @ 12. ožujak 2010 14:49
NU NEKIH CA QRTZA NE RAZUMU HAHAHAHAHA

KA DA JE OVI BIDAN ČOVIK TIJA BIT NASILNIK RECI PRAVO

TRIBA MU DOĆ OTAV OD NASILNIKA I ZAFALIT MU CA MU JE SINA NAPROKIDA JERBO CE MOZDA TO POMOĆ DA SE OSTAVI CORAVA POSLA I UZIVANCIJE U TUĐOJ MUCI

ĐIHAAAAAAAAAAAAAA

POŠTEN SVIT ZASLUŽUJE PRAVDUUUUUUUUUUU
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 13:52
gospodarplime@

Shvaćam...
Ne daj bože da Vam se dogodi nešto i skupi Vam se, nadam se da će te odabrat najskuplju psihološku pomoć. Mislim će bit pogleda bliskih Vama i dječjoj pravobraniteljici, pa međusobno potvrdite da je najbolje još par stotina godina čekat da se donesu novi zakoni i profunkcionira pravna država, koja će stat na stranu žrtve.
I nemojte se ljutit, ali iz Vašeg zadnjeg posta nisam razabrala propagirate li bunu ili revoluciju?... ili oboje? ... i kakva je razlika?!
Komentar od: lolobrigita @ 12. ožujak 2010 12:39
Apsolutna podrška tati ! Uspio je u 5 minuta od nasilnika stvoriti mirnog dečka.Taj sigurno neće više nikad dići ruku na nekoga.100 %.Po n-ti put se dokazalo da je batina iz Raja izašla.A ove tete i barbe psiholozi privatno sigurno podržavaju ovaj čin jer moraju uvidjeti da njihove nenasilne, gili-gili,metode nemaju nikakav učinak.Tužno je to,ali istinito.Zaludu im fakulteti.
Komentar od: ŠPUCI @ 12. ožujak 2010 12:35
Ne znan kako to napisat stručno, ali je ovo komentar na komentar od "Gospodarplime". Sve je to lipo na papiru kako si ti reka, ali lako je tuđin k..... gloginje mlatit. S obziron da država u koju smo se kleli svira k.... , besmisleno je govorit o razgovorima, uvjeravanjima i psihološkoj pomoći onima koji naprave ovakva sranja. To šta idemo sve više po šiptarskom sistemu "Bese" nije ništa čudno, jer mi ka Hrvati nismo ništa, nažalost, napredniji od njih. Pun mi je k.... vjerskih priča o toleranciji i praštanju, ali ja i moja familija živimo za ovi život, a ne za neki zagrobni pa ću i ja ako, ne daj Bože, bude potribno upotrebit stari sistem - oko za nogu i oko (ma šta vi mislili o tome).
Komentar od: Renoar @ 12. ožujak 2010 12:17
tati tomaševiću podrška, triba je još nalupat i nasilnikova taticu jer ga je on odgojio nasilnikom. ako ne uzmeš stvar u svoje ruke državne institucije neće napravit ništa pravedno jer ih ometaju kretenski zakoni koje smo prepisali od stranih idiota da bi in ušli u šupak naši vrli političari i zakonopisci
Komentar od: nimbus @ 12. ožujak 2010 10:39
Potpuno podržavam mirno i dogovorno rješavanje sporova. Takvo ponašanje priliči normalnim ljudima i normalnim okolnostima. Međutim, na žalost, ovo što se događa u Hrvatskoj nisu normalne okolnosti, ovo u što su političari i mediji ustrajnim zajedničkim (ne)radom pretvorili građanke i građane Hrvatske nije normalno.
"Stručnjaci" koji sad listom osuđuju gosp. Tomaševića svojim su teoretskim, akademskim, stavovima stvorili normativni svijet koji nema veze s stvarnošću. Stvorili su svijet po mjeri glupljeg, pokvarenijeg, drskijeg, bahatijeg. Danas je normalno da mali divljak iz prvog razreda terorizira 30 vršnjaka u razredu, učiteljicu i čitavu školu, dakle normalan je on, ovih 30 jadnika su znači nenormalni.
Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 10:34
gospodarplime@

potpuno se slazem da iz nasilja nista plemenitoga nece izaci ali ovo je preslo sve granice...
kao roditelj u potpunosti mogu svatiti ovog covika
jasno mi je da moramo traziti uzok i onda ljeciti posljedicu....to ovo drustvo radi tako sporo i nedjelotvorno,puno price malo rezultata.
koliko se jos prebijanja ,smrtnih slucajeva triba dogoditi da se stvari pokrenu!?
kriza nam je da ne ponavljam jer ste svi prije mene lipo rekli na svim nivoima ,ali nema vise vrimena ,nema cekanja HITNO triba nesto mjenjati...radi se o nasim najvridnijim ,najdrazim ,radi se zaboga o nasoj dici.

p.s. sta mislite jel vase dite kao zrtva nosi oziljke,zbog tamo nekog "jadnog ,neodgojenog nasilnika",jel ima nocne more,....koliko ce ono sutra u zivotu primjeniti metodu kad naiđe opet na nasilnika, jednostavno zatvoriti oci i mirno dobivati pljuske???
Komentar od: nepiswoman @ 12. ožujak 2010 10:17
dica su do 14 godine, a ovaj od 17 je samo maloljetni majmun, koji će narast u punoljetnog nabildanog i krvi žednog orangutana.
a svi koji imaju posla s policijom, socijalom i sudom, znaju da preko njih ništa postić neće.
to šta je neko studirao i naučio nešto u teoriji koja je u praksi neprimjenjiva, hrvatskoj, ne nekoj drugoj, je isto stvarnost.
osnovna funkcija roditelje je štitit svoje mladunče, svim raspoloživim sredstvima. da se mene pita, a nadam se da do toga nikad doći neće, nasilnici bi prošli ka onaj srpski diler.
Komentar od: gospodarplime @ 12. ožujak 2010 10:10
bumbarzzz @
potpisujem sve, osim što odbijam napustiti nadu...
ja sam kap koja čini slap, a to si i ti, i onaj ispod, i onaj koji će komentirat mene malu...
Komentar od: gospodarplime @ 12. ožujak 2010 10:06
skalice
meni kad se skupi, i krenem udarat - potražiću psihološku pomoć, jer se naisljem ne postiže ništa...selječke bune, građanske bune, štrajkovi glađu, žeđu, masa ljudi na rivi - i to ne zato da bi se vidilo keruma ili slušalo pjesmuljke...
svi vi koji bi tukli bi trebali priznat da je takvo ponašanje jednostavno linija manjeg otpora, jer šta je ovaj otac riješio? mislite da mu dite niko više neće dirat? e to je tek utopija...
a oće li vaše neko ne dirat ako je pročita ovaj članak? ako je sve tako jednostavno, pa zašto svijet onda nije raj na zemlji gdje svi beru cvijeće...
trebali bi shvatiti da niste vi ti koji trebaju reagirati na nasilje kod mladeži, već oni koji su dugo studirali na odgovarajućem fakultetu, i znaju prepoznati o čemu se radi.
to što sustav ne funkcionira, ne znači da se moramo počet mlatit, a pogotovo ne dicu...to znači, drugovi, da je došlo vrijeme revolucije...
Komentar od: bumbarzzz @ 12. ožujak 2010 10:06
gospodariceplime@,
potpuno se slažen stebon ali nažalost, ova država je, od samega početka, postavjena na potpuno krivin temeljiman (od krivoustega koji zakonski krade drugima kuću pa do kompletne pljačke ove države u privatizaciji!) tako da su svi bitni kriteriji za normalan život dici potpuno nerazumljivi.
ZAKON triba hitno minjat pa sve teroriste o'ma na hitni sud i na robiju, ako triba i sa roditeljiman!
međutin, to je samo rišavanje posljedica, dok bi za odgoj normalnih ljudi tribalo počet od samega početka sa novin standardiman. a kako političare u ovoj držabi boli kita za bilo ča drugega osin za svoju fotelju i svoj đep, ostaje izgleda jedina solucija: on tebe ti njega pa di svrši!
nažalost.
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 9:52
Da, zaboravila san napisat da je ovakav bunt građana, ne samo roditelja, zapravo bunt protiv nesposobnih službi koje bi tribale radit svoj posal.
Kad nadležne službe rade svoj posal,. bez obzira o kojemu se segmentu radi, onda samo (manje ili više konfliktnim) pojedincima može past na pamet da uzme pravdu u svoje ruke.
Ovde vidimo da se događa nešto drugo. I nemojte mi govorit da su ljudi krivi, nerazumni ili glupi. Ovo je borba za opstanak morala i pravde. Paradoksalan, slažen se, ali ne krivicom nezaštićenih.
Komentar od: biston @ 12. ožujak 2010 9:39
U uvjetima nefunkcioniranja sustava, gandijevske mjere borbe protiv nasilja predstavljaju utopiju.
Nasilnici na žalost razumiju jedino ponašanje po načelu "oko za oko - zub za zub". Uzaludno je sada razglabati zašto je to tako i tko je kriv: roditelji, nastavnici, crkva, policija ili netko treći. Činjenica je da je primarna dužnost svakog roditelja zaštititi svoje dijete, što je roditelj Tomašević i napravio.
Znamo svi da to ne vodi ničemu dobrom, ali znamo i da traume i batine koje može trpiti vlastito dijete isto tako ne vode ničemu dobrom. Čitam u novinama da jedan sedmogodišnjak u Splitu maltretira cijelu školu i da se već troje djece prebacilo u drugi razred.
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 9:37
gospodarplime@

Opet ponavljan, do prije koji misec san i ja mislila isto tako, cili život san bila pacifist i za gandhijevski otpor. Sad ne mogu reć šta je točno bija okidač koji je me je izfrustrira i naveja da mislin drugačije. Valjda se kupi, kupi, kupi i skupilo se.

Jednostavno vidin sa službe koje bi tribale radit svoj posal i provodit pravdu ne funkcioniraju... niko! A svi mi koji je strpljivo čekamo ispadamo naivne budale, i svaki dan je sve gore i gore.

Sve mi se čini da je tako došlo do seljačke bune, koja se navodi kao pravedan primjer pobune čovika protiv vladavine sile, bez obzira na koji oblik se odnosila.
Komentar od: gospodarplime @ 12. ožujak 2010 9:21
nevjerojatni komentari, ali nažalost potpuno očekivani za ovi ludi grad...
cajaa@ ja se valjda jedina slažem s tobom, u potpunosti...
i da, majka sam, i da, dijete mi je ne jednom bilo izudarano i izmaltretirano...da sam uzvratila, šta bi to njemu pokazalo? da se nasilje rješava nasiljem? a kakva je to glupa postavka i logička pogreška? pa jeste normalni ljudi moji??
zar ne bi neusporedivo više pomoglo da ste svi vi hrabri komentatori ovdje izašli na ulice i rekli ne, nasilje U NIJEDNOM OBLIKU nije prihvatljivo, a pogotovo kada ga vrše tzv. pravedni...jer šta vas onda razlikuje od ovih drugih (valjda je neko čitao Orwella)
niti mi može političar pričati o moralu ni zakonu, niti mater ni doktor sa cigaretom reći kako trebam prestati pušiti, niti sam ja ta koja može reći ''udrite ga, zaslužio je...''
udarac je udarac, ma koliko on izgledao pravednički...
Komentar od: LUZERICA @ 12. ožujak 2010 9:03
Nadam se da mu je ODVALIO jednu za mene!!!
Komentar od: nepiswoman @ 12. ožujak 2010 8:49
niti smo civilizirani, niti napredni, a o tome da smo država, koja jedino birokraciju ima, nećemo ni govorit.
preventiva se postiže tako da se nasilnici kažnjavaju. kad neće država, drago mi je da ima ko oće. a ti dole šta osuđuješ i kritiziraš, koliko sam primijetila, živiš u državi koja je uređena,u kojoj si zaštićen, a nama soliš pamet.
ali u jednom imaš pravo, nije ovo kosovo, kosovo je mila majka prema stanju u ovoj tvorevini.
Komentar od: ŠPUCI @ 12. ožujak 2010 8:48
Ja samo ne razumin oca malog Luke Ritza kako je moga na sudu mirno pritrpit preseravanje i sprdanje majmuna šta su mu na onakav način ubili sina (i to jedinca, ako san dobro razumija). Virujen da bi se 90 % posto ljudi u takvoj situaciji, u sekund, pritvorilo u beštiju i prvome od njih kojeg uvati, isčupalo branče golin rukama pa poslin šta bude.
Komentar od: Marjory @ 12. ožujak 2010 8:39
mucno je i nije prihvatljivo da roditelji moraju uzimati stvar u svoje ruke
ali zar tribamo cekati da nam dite izgubi glavu,postane invalid da bi ovaj sustav odreagirao

trenutno kako stvari stoje vridi ona stara

KLIN SE KLINOM IZBIJA-nazalost ali tako je...
Komentar od: skalice @ 12. ožujak 2010 8:36
cajaa@
samo koji misec ranije bi se složila s tobon, i strašno bi zamirila svakome ko misli drugačije.
Danas ja mislin drugačije, danas dajen potporu svima koji ne daju da ih ovo nesuvislo društvo uništava na sve moguće načine. Jesi li primjetija da je odsustvo bilo kakve pameti i logike jedina dosljednost ovoga društva, čak bi rekla da je koncepcija razvoja.

Ajmo vidit šta imamo!
Imamo desetljeća vladavine izopačene i selektivne NEodgovornosti. Na sve moguće načine se kažnjava žrtvu - običnoga građanina, penzionera, žene i dicu nasilnika, vridne radnike, pacjente, vlasnike imanja, itd, itd. Kako se kažnjavaju nasilnici, sesposobnjaci i lupeži? - ministar, premijer, direktor, muž, sutkinja, doktor, huligan,... lista primjera je preduga.

Dicu odmalena uče da in ne može niko ništa jedino ako su jači, zloćestiji ili su dovoljno "visoko".
Uči li ih iko da će bit kažnjeni zato jer su takvi? Imamo li takve primjere?
Komentar od: LeeLaa @ 12. ožujak 2010 7:38
cajaaa@ ako nemaš u sebi instikt za zaštitit svoj potomak onda sa tobom nešto ne štima...
pa nije valjda da smo svi mi ostali ludi a jedini ti pametan?!
a šta je triba čekat?! sud?! ma kakv sud i suca ja te pitam?! na Kosovu je ovo pitanje u Zakonima sigurno uređenije nego kod nas..
Bogoveti, neko će moje dite pribit a ja ću doma sidit i rješavat sudoku?! ..ma dajjj..
kamo sreće da se vrati kamenovanje za ovakve stvari..
Komentar od: Mr. Zed @ 12. ožujak 2010 7:02

Bravo za Tomaševića uz jednu malu opasku,

možda je trebao porazgovarati sa ocem (ako se znade) tog huligana prije nego je zakon uzeo u svoje ruke.

ako to nebi pomoglo, onda bi bio potpuno (bez opaske) u pravu što je učinio onako kako je učinio.


Komentar od: cajaaa @ 12. ožujak 2010 0:17
Ostro osudjujen cin nasilnika, a jos ostrije cin oca zrtve, jer nitko nema pravo uzimati pravdu u svoje ruke.
Zelimo li u nase drustvo uvest krvnu osvetu. Pa kuda to vodi? Sad bi triba otac nasilnika osvetit svog sina, pa onda obitelj zrtve bi tribala...... , jeli to to?
Nije vam ovo Kosovo.
Komentar od: PAPE PRVI @ 12. ožujak 2010 0:08
Ma tako triba lipi moj.Nisan ja nasa svog sina i kcer na pjaci pa more ko god hoce po njima.Ako ga nasi lupezi osude na nove prosvide kao nasi seljaci,stoko nepravna od drzave i vlade,prava itd...
Komentar od: Teepee @ 12. ožujak 2010 0:05
tako treba, 2 narkomana i let lampa za 400 kuna sljedeci put! pa da vidimo ko ce onda maltretirati dicu
Komentar od: MorskiČovik @ 11. ožujak 2010 23:33
davno san pisa na ovin stranicama o zakoniku leke dukadžina (http://hr.wikipedia.org/wiki/Gegi).

na žalost, moje predviđanja se ostvaruju.

još žalosnije je šta je to znak da smo na dnu.
Komentar od: morski ćuk @ 11. ožujak 2010 23:17
Triba in je polomiti sve kosti , do jedne. Iman sina, i jednom su ga ( on 14, oni 16, 17, 18 ) neki mangupi maltretirali za mobitel. Nije in tija dati. Kao-" je...emo ti majku kad te uhvatimo".
Cili grad san privrnija da ih nađen.
Moja i njihova srića da ih nisan naša.
Prijavili me na muriju i skoro ja najeba.
Eto to je naša država. Zato puna podrška ovon dobron čoviku . Živija ti meni !!!
Komentar od: normalan @ 11. ožujak 2010 23:06
to je žalosno.ja znam u svom gradu dosata mladih ljudi koji su bezrazložno pretučeni i moraju njihovi roditelji poduzimati sami sve (i to ne preko institucija) jer što ti koristi čitavi kazneni zakon kad će dobit uvjetnu..ma žalosno..najbolje oko za oko, zub za zub
Komentar od: marinna @ 11. ožujak 2010 22:57
Meni je momka napa jedan. On je ka miroljubiv a ja ka nisan pa san ga naprokidala. Crni pjas to ti je.
Komentar od: borac_za_pravdu @ 11. ožujak 2010 22:57
POMO ZAPIVAT ZA NAŠEGA JUNAKA TOMAŠEVIĆA PISMU OD NAŠEGA OKRUGLEGA PIVAČA HOUDEKA ĐIHAAAAAAA


NEPOBJEDIVAAAAAAAAA
LJUBAAAV
SA DVA LICAAAAAAAA
NISI TUUUU
A SVAKAAA TVOJAAAA SITNICAAAAA
PODSJEĆAAAAA NA OSMJEEEEH
KROZ PLAČ
JER JE MOJEEE SRCEEE KAMEEEN
A TVOJEEE MAAAAAČ


ŽIVIJAAAA LJUDINOOOOO NEKA ŽIVI PRAVDAAAAAA


ĐIJUUUUU ĐICUUUUUU
POŠTEN SVIT ZASLUŽUJEEEE PRAVDICUUUU
Komentar od: SVILENI @ 11. ožujak 2010 22:44
Svi mudruju,te siroti momak sigurno je zlostavljan u mladosti,te siroti momak dijete je rastavljenih roditelja,te siroti momak bio je niskog rasta pa je navuko komplekse,te siroti momak zlostavljao ga pedofil,te ovo i ono samo da ga se opravda.A Baja u pet minuta riješi sve njegove probleme,Samo mu treba dobro natrljati nos i pobrojiti rebra.Dakle tata,svaka čast,moj si uzor.
Komentar od: borac_za_pravdu @ 11. ožujak 2010 22:37
TOOO LJUDINO TOMAŠEVIĆUUUUUU

YEBEŠ TI SVE KAD OTAC MORA VAZEST PRAVDU U SVOJE POŠTENE RUKE

ĐIJUUUUU ĐICUUUUU
POTPIŠIMO ZA OVEGA OCA PETICIJICUUUUUU
Komentar od: pancho @ 11. ožujak 2010 21:57
oni se brze minjaju ko ce cekat 5god
Komentar od: pancho @ 11. ožujak 2010 21:56
ispravak netocnog navoda ne za presjednika nego za ministra unutrasnjih poslova!
Komentar od: ds1 @ 11. ožujak 2010 21:36
Tomaševića za (sliedećeg) predsjednika!
Komentar od: malo lud @ 11. ožujak 2010 20:56
Moram samo dodati da sam odmalena prirodno malo veći od vršnjaka i samo znam da sam uvik branija slabije od sebe i naravno slabije od idiota koji su ih maltretirali. Ekipa koja je tad napadala slabije (a imali su 9-10 godina i kasnije ) danas im žene nose tamne cvike i često su kod mama na odmoru a neki su čak i u Policiju pošli ali im je svima zajednicko da su ponosni kad im sinovi sve šalju u PM i kao su ratoborni.
Komentar od: nb0310 @ 11. ožujak 2010 20:45
Bravo stari!
Nabijen na k pravo i pravnu drzavu...palicu u ruke i po kostima! Pa nek nasilnik razmislja o svojim postupcima dok lezi na intezivnoj...a caci mu pocupat zube kombinirkama i odsic jezik skarama za lozu...ocito nikad nije nista pametno reka svon ditetu pa mu ni ne tribaju.

NEGA!
Komentar od: As bati @ 11. ožujak 2010 20:22
Evo se prvi put složia sa grdelinom.Još je tome triba i čaču naprokidat.Onda bi gleda šta njegovo zlato radi.
Komentar od: @ 11. ožujak 2010 20:21
Pravda je spora ali vidi u mraku! Pojedinci koji se pozivaju na nekavu demokraciju su u praksi ti isti nasilnici kojima to odgovara u određeno vrijeme ili su roditelji tih nasilnika!
Osnovno je pravo svakog čovijeka da zaštiti nevine od nasilnika i huligana Slično iskustvo sam osobno imao, pričao sam sa nasilnikom civilizirano skoro godinu dana i ništa a kad sam popričao njegovim jezikom riješio sam sve u pet min!
Komentar od: @ 11. ožujak 2010 20:18
više je i vrime...
kad ne rade svoj posal,oni koji su plačeni za to...
Komentar od: ljurić @ 11. ožujak 2010 20:14
Doslo je vrime da recemo bobu bob popu pop. Znaci svi ovi nasilnici koji pod okriljem demokracije smatraju da mogu maltretirati druge i da drugi nesmiju uzvratiti već moraju pravnim putem u ovoj državi naći zadovoljštinu moraju znati da je njihovo vrime prošlo.
Komentar od: pancho @ 11. ožujak 2010 20:12
nesmi u civiliziranij drzavi,ali nasa nije civilizirana niti je pravna znaci u nas moze!
Komentar od: @ 11. ožujak 2010 19:57
NIKAKVO NASILJE SE NESMIJE NIKADA I NIPOSTO TOLERIRATI U JEDNOJ NAPREDNOJ I CIVILIZIRANOJ DRZAVI...TOCKA
četvrtak, 09.02.2012.

Anketa

Biste li tužili svoj grad zbog neočišćenih ulica i lomova?



Pošalji Rezultati

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Centar Zdravlja | Crochef.com | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | MojKvart | Moj spoj | Moja edukacija | Neon | Otvoreno more | Ptičica | Punkt | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Stilist | Šibenski list | Teen | Teen.hr | Teen385 | Vita | Životopis | Znanost.com | MediaPoint | KlikniMO.hr | WAZ: Der Westen |